Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
No to zwykły od świateł powinien sprawę załatwić.
Jakiego szukać większego FMIC do sharana mk1 AFN?
Jakie większe turbo pod ok 150km ? AWX da radę?
Wtryski 216 wystarczą?
Z góry dzięki Wink
Nic nie zmieniać. Sam program wystarczy.
witam wszystkich. dzisiaj zrobiło się chłodno więc postanowiłem troszkę podgrzać w autku i co??? temp 90st a z nawiewów letnio, w czasie jazy jak już 3000 obr to poszło ciepłe,
postanowiłem jeszcze sprawdzić węże. z powrotu gorące a ten od termostatu, chłodny,w dodatku twardy jak skała,
otworzyłem zbiorniczek płynu....fontanna i wąż zrobił się miękki.czy to wystarczający objaw na UPG? czy coś jeszcze mogę sam sprawdzić??
w czwartek idzie na warsztat i nie chcę aby mnie ktoś ogołocił przy wymianie uszczelki głowicy...
Myślę że przytkany gdzieś układ.
Zaczołbym od termostatu sprawdzić czy się otwiera.

Jak nie gotuje, nie jest płyn brudny,nie ubywa-nie przybywa to raczej nie UPG.
Ciścienie w układzie jest więc wodę na gorącym silniku wywali.
ktoś robił z was z przodu podłożnice. Jaki to jest koszt
(15-06-2015 21:43)inside4 napisał(a): [ -> ]Myślę że przytkany gdzieś układ.
Zaczołbym od termostatu sprawdzić czy się otwiera.

Jak nie gotuje, nie jest płyn brudny,nie ubywa-nie przybywa to raczej nie UPG.
Ciścienie w układzie jest więc wodę na gorącym silniku wywali.

znaczy takpłynu dolewałem już kilka razy ale myślę że większość poszła przez zbiorniczek, termostat dzisiaj przy okazji został wymieniony na nowy wahler-a.
sam już nie wiem. płyn różowy to kiedyś był, jest trochę mętny.
uszczelka pod glowica do roboty. nie dosc ze to taka pryzpadlość w SGA to nie ma prawa byc zadne cisnienei w ukladzie chlodzenia. Plyn nie musi sie brudzić. Termostaty dzisiejsze jesli sie psuja to raczje zostaja w pozycji otwartej czyli silnik bedzie wiecznie niedogrzany a nie ze sie bedzie gotowal. To wynika z jego bydowy bo to nie taki sam termostat co kiedys byl w polonezie czy fiacie 125p. Tam owszem potrafil sie zaciac tak ze plyn gotowalo ale niestety mamay inne auta i inna technologie.
Wesol przecież n a gorącym zawsze jest małe ciśnienie. Co prawda nie aż tyle żeby płyn waliło ale jest. Popuszczasz korek na zbiorniczku i słyszysz syk.
Nie nie ma. jest moze "bekniecie niemowlka", zapytaj szparag86 czy po wymianie upg ma jakies cisnienie w ukladzie. Robi sie tylko tyle co sie rozgrzeje ciecz i to powietrze w zbiorniczku.
Przekierowanie