Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam ma moze ktos jakis schemacik instalacji sharana 99rok chodzi mi konkretnie postojowke tyl prawy podpiolem kolegi przyczepke i zniknol bezpieczniki sprawne plusa brak w gniezdzie do haka jest plus a na bude nie ma kostki sprawdzilem piny i zastanawiam sie czy gdzies jakis mostek czy cos nie puscilo bezpieczniki od postojowke sa tylko pod kierownica ? Jakis ukrytych nie ma ?
Z przodu wszystko smiga tylko tyl prawy nie dziala
Witam.

Przednia prawa i tylna prawa są na jednym bezpieczniku więc jeśli masz z przodu, to bezpiecznik możesz wykluczyć. Prawdopodobnie albo masz u siebie w gnieździe haka kable/piny pognite i robią zwarcie albo u kolegi we wtyczce przyczepki musisz rozebrać i sprawdzić albo przy lampie się przewód upalił/utlenił bo z prawej lampy jest wzięty plus na prawe pozycyjne, zwłaszcza jak hak dokładany, to niektórzy potrafią takie połączenie odje..., że się w głowie nie mieści. Żarówkę rozumiem sprawdziłeś. Używaj interpunkcji, bo nie bardzo można zrozumieć gdzie ten plus jest, a gdzie go nie ma, w Twoim opisie.

Pozdrawiam
Sorki Smile
W gniezdzie haka u mnie jest plus, a w kostce od lapmy juz nie ma plusa, zniknol z momentem podpiecia przyczepki, ale jak ja odpielem to juz nie wrocil, i wlasnie tak myslalem ze to na jednym bezpieczniku, a przewody sprawdzilem przy lapmpie i w haku zarowki rowniez, chyba zostaje mi pruc kable ?
Witam.

W gnieździe haka możesz mieć bo np. ktoś dał z lewej lampy na gniazdo haka na obydwie strony (są tacy artyści co im się dwóch przewodów nie chce ciągnąć/podłączać) albo z lampy najpierw dał na moduł haka a z modułu dopiero na lampę i gniazdo haka (są moduły, że rozcinasz przewód "sterujący daną żarówką" i puszczasz przez moduł aby w przypadku spalenia żarówki w przyczepce też pokazywał na zegarach kontrolkę spalonej żarówki jeśli auto jest w taką funkcję wyposażone, taki wymóg jest chyba np. w GB czy Belgii) dlatego pytałem czy hak dokładany czy oryginał bo ludzie często zakładając moduły nie potrafią tego prawidłowo połączyć. Sprawdź miernikiem z czym przewód z gniazda przyczepki od prawej postojówki czyli 5/58 ma połączenie i będziesz wiedział, co jest nie tak. Rozbierałeś gniazdo haka patrzyłeś jak wygląda w środku, sprawdzałeś gdzie wchodzi wiązka od gniazda haka i z czym się łączy?

Pozdrawiam
pomocy,
jadę sobie 1,2,3 stuk i luźna gałka biegów.

Sharan został na 3 - dowlokłem sie do domu ale co dalej?

minik
Skoro gałka biegow lata luzno to juz powinno Cię nakierować gdzie szukać usterki. Podpowiem ze wypada prześledzić cala droge od galki do skrzyni a nie jest ona za dluga.
Panowie mam nagły problem. Moja pszczółka przestała palić. Teraz tata chciał jechać i po przekręceniu stacyjki ledwo zakręcił, a po puszczeniu kluczyka z rozrusznika dochodził dźwięk jakby cały czas coś sie kręciło, czyli jakby automat. Zdjąłem kleme i po założeniu z okolic rozrusznika słychać jakiś dźwięk jakby szum. Po przekręceniu stacyjki w zapłon słychać cykanie koło pompy paliwa i teraz przestały gasnąć kontrolki na desce po daniu kluczyka w zapłon. Jakiś przekaźnik czy raczej stacyjka, a może coś jeszcze? Jutro wezme miernik i pomierze prądy, ale pisze tu, bo już nie raz mnie naprowadziliście. Jak sie dobrać do przekaźników? Alhambra 1.9 TDi 90 KM '98

Dodam tylko, że kilka tygodni temu też po przekręceniu kluczyka rozrusznik sie nie odzywał, ale kilka razy przekręciłem kluczykiem i odpalił i tak zdarzyło sie kilka razy, ale potem było już normalnie, aż do dzisiaj
Nie kombinuj od tyłka strony tylko porządnie naładuj akumulator, pierwsze dwa objawy moga sugerować niski poziom. Jeśli nadal będzie problem prawdopodobnie ma już dosyć
Aku raczej dobre. Tu coś w elektryce siedzi. Przy rozładowanym są inne objawy, bo już zmieniałem. W zimie np. najpierw było piszczenie i nie miał siły obrócic, a tu jest inaczej. Na początku normalnie zakręcił i nagle przestał podczas trzymania kluczyka w pozycji rozruchu
A później po wyłączeniu zapłonu pod deską i w komorze toczy się „rozmowa” ;-). Raczej? Czy na pewno?
Wolisz grzebać w elektryce zamiast zmierzyć aku nikt Ci nie zabroni ;-)
Przekierowanie