Jakie rozmiary maja lozyska w alternatorach 90a w ady i 150a w vr6?
tego raczej nikt nie powie na sto %. Kto to tam grzebie tak czesto. Wydaje mi sie ze powinny byc te same. Roznice w budowie tych altkow sa bardzo nieznaczne. Łożyska tacy producenci jak bosch wala praktycznie we wszystkich swoich altkach do roznych marek aut czy to opel czy vag czy inny takie same. Ograniczaja koszty poprostu. Jakies lozyska typowe tam szly po 8-12 zl sztuka ale nie pamietam czy 6203 czy 6202- cos w tym temacie.
Krotkie pytanie.
"Bawic sie" samemu (na podstawie filmikow instruktazowych) w ewentualna wymiane sensorow ABS w sharanie czy pozostawic ta sprawe profesionalnemu warsztatowi?
Pozdrawiam
Nic trudnego,przeważnie są zapieczone i nie da się tak łatwo wyciągnąc,trzeba rozwalac,profesjonalnie to cię skasują
Dość często srubka nie daje się odkręcić a sam czujnik też nie chce wyjść. Trzeba ściągać polos lub tarcze i zacisk. W zeszły czwartek przed domem kuzynowi wymieniłem i w ruch szedł i palnik i migomat. Ale może wyjdzie bezbolesnie.
(01-02-2015 14:23)blabson napisał(a): [ -> ]Nic trudnego,przeważnie są zapieczone i nie da się tak łatwo wyciągnąc,trzeba rozwalac,profesjonalnie to cię skasują
Z tym skasowaniem to prawda, chca 150€. Mysle ze z wyciagnieciem sensora nie bylo by tak strasznie w najgorszym wypadku rozwiercenie (tak jak na filmikach instruktazowych) lub wybicie go od spodu. Z tym mozna jakos sobie poradzic, gorzej z przeciagnieciem nowego przewodu i znalezienie miejsca w gdzie powinno sie go podlaczyc.
Cóż, akurat jest dokładnie odwrotnie - wpięcie wtyczki i położenie kabla to bajka przy wyjęciu zapieczonego czujnika
.