Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(27-01-2015 15:59)tyger napisał(a): [ -> ]https://www.sgaf.de/node/253255
http://mtx-auto.pl/pl/p/SharanGalaxyAlha...Prawa-/213

Dzieki tyger.

Naprowadziles mnie na prawidlowa odpowiedz wzw. z moim pytaniem.
Nie malem zadnego problemu z pisownia niemiecka. Temat wspaniale opisany i zilustrowany zdjeciami.
Trafiles w 10-tke, masz ode mnie 1+

Pozdrawiam
(29-01-2015 19:04)rizist napisał(a): [ -> ]
(27-01-2015 15:59)tyger napisał(a): [ -> ]https://www.sgaf.de/node/253255
http://mtx-auto.pl/pl/p/SharanGalaxyAlha...Prawa-/213

Dzieki tyger.

Naprowadziles mnie na prawidlowa odpowiedz wzw. z moim pytaniem.
Nie malem zadnego problemu z pisownia niemiecka. Temat wspaniale opisany i zilustrowany zdjeciami.
Trafiles w 10-tke, masz ode mnie 1+

Pozdrawiam

Big Grin proszę bardzo
Jakie rozmiary maja lozyska w alternatorach 90a w ady i 150a w vr6?
tego raczej nikt nie powie na sto %. Kto to tam grzebie tak czesto. Wydaje mi sie ze powinny byc te same. Roznice w budowie tych altkow sa bardzo nieznaczne. Łożyska tacy producenci jak bosch wala praktycznie we wszystkich swoich altkach do roznych marek aut czy to opel czy vag czy inny takie same. Ograniczaja koszty poprostu. Jakies lozyska typowe tam szly po 8-12 zl sztuka ale nie pamietam czy 6203 czy 6202- cos w tym temacie.
Jakie gumy idą do stabilizatora tylnego w mk1? 21mm czy 17mm? Brać w ciemno czy lepiej zmierzyć,od czego to zależy? Rozumiem,że na tylny stabilizator idą łącznie 4 gumy, dwie takie: http://allegro.pl/guma-stabilizatora-tyl...72300.html i dwie takie: http://allegro.pl/guma-stabilizatora-tyl...93047.html ?
Krotkie pytanie.

"Bawic sie" samemu (na podstawie filmikow instruktazowych) w ewentualna wymiane sensorow ABS w sharanie czy pozostawic ta sprawe profesionalnemu warsztatowi?Sad

Pozdrawiam
Nic trudnego,przeważnie są zapieczone i nie da się tak łatwo wyciągnąc,trzeba rozwalac,profesjonalnie to cię skasują
Dość często srubka nie daje się odkręcić a sam czujnik też nie chce wyjść. Trzeba ściągać polos lub tarcze i zacisk. W zeszły czwartek przed domem kuzynowi wymieniłem i w ruch szedł i palnik i migomat. Ale może wyjdzie bezbolesnie.
(01-02-2015 14:23)blabson napisał(a): [ -> ]Nic trudnego,przeważnie są zapieczone i nie da się tak łatwo wyciągnąc,trzeba rozwalac,profesjonalnie to cię skasują

Z tym skasowaniem to prawda, chca 150€. Mysle ze z wyciagnieciem sensora nie bylo by tak strasznie w najgorszym wypadku rozwiercenie (tak jak na filmikach instruktazowych) lub wybicie go od spodu. Z tym mozna jakos sobie poradzic, gorzej z przeciagnieciem nowego przewodu i znalezienie miejsca w gdzie powinno sie go podlaczyc.
Cóż, akurat jest dokładnie odwrotnie - wpięcie wtyczki i położenie kabla to bajka przy wyjęciu zapieczonego czujnika Wink.
Przekierowanie