Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Co za polosie nowe dawales?

Lozysko w koszu podpory wymieniane bylo?
Lozysko w koszu nowe bez gumy, polosie na podmiane skf kolegi, u niego nic sie nie dzieje na nich, zrobil ok 2tys km na tych polosiach, przekladajac nie zamienialem stronami. Zreszta na moich robi sie tak samo, moze troszeczke mniej, wiem Pawel zaraz powiesz ze z audi i po sprawie, bawilem sie tez w przekladke z audi i nic to nowego nie wnioslo do sprawy, zastanawiam sie nad lozyskiem kół bo jedno bylo wymieniane na jakis meyle czy cos w tym stylu moze to one pierniczy sprawe jakies 3-4miesiace po wymianie takie cuda sie dzieja

Swoznie, gumy lenforda koncowka oraz lacznik stabilizatora stare nie wykazuja zuzycia, maglownica raczej nie bo zadnych luzow na kierownicy nie ma, poduszki i lozysko amora raczej nie chce mi sie wierzyc aby mialo to cos wspulnego
Przetrzymaj trochę dłużej poduszki aż zaczną fruwać amory na boki to się przekonasz ;-)
Moge je tam wymienic co mi tam, koszt znikomy, tylko bez pleumata to moge zapomniec o odkreceniu sruby gornej bo nie wierze zeby sama sie podala
(19-03-2017 11:31)Sianko napisał(a): [ -> ]A jestes pewien ze to czujnik padł ?
Ja miałem też takie obiawy ze gasl i sie zapalał i to byl przetarty kabelek nie od czujnika abs tylko ten z glównej wiazki zawsze to moze sie uda zaoszczedzic Tongue
Przy zmianie opon zawsze dokładnie oglądam ale majac na uwadze jakość kabloteki VW.... tez moze tak byc. wiazke drzwi tylnich za kierowcą całą sztukowalem.
Wkrótce zmiana kół jak problrm sie nir pojawi do tego czasu to wtedy zajrzę.
Wiecie może jakie gałki i mieszki pasują do sharana fl 2004 ??
Na necie nic nie mogę znaleść co by mi pasowało czyli całe czarne bez żadnych wstawek drewnopodobnych itd .
(19-03-2017 10:14)PAMONIUSZ napisał(a): [ -> ]
(19-03-2017 09:41)tolus24 napisał(a): [ -> ]Witam.

Ten numer co podałeś jest do pierwszych modeli poliftowych, gdzie lewy i prawy czujnik były inne, Ty masz już model późniejszy, gdzie lewy i prawy są takie same więc będziesz miał 7M3927807M jeśli nie masz czujnika zużycia klocków lub 7M3927807N jeśli masz czujnik zużycia klocków, a jeśli nie wiesz to skręć koła i będziesz widział czy masz dwa przewody czy jeden przy kole, nie trzeba ściągać koła. W tygodniu może uda mi się to dokładnie sprawdzić po Twoim nr nadwozia.

Pozdrawiam
Bardzo wielkie dzięki. poczekam jeszcze jak ustalisz, bo dziś wyjechałem w dużą kałużę i kontrolki zgasly... może koronka była brudna a czujnik jest ok. W kazdym razie ja czujniki klocków miałem... ktos się ich pozbył a przewody zaizolował, natomiast ciekaw jestem jak nie korzystam z czujników czy podejdzie ten bez drugiego przewodu, czy może kostki sa inne.
.... po chwili sprawdzania kostki są takie same 4 pinowe. Kurcze te czujniki ponad stówke, w Chinach 24 USD... te niby starsze połowę tego...

Witam.

Kolega z serwisu potwierdził mi, że jeśli masz czujnik zużycia klocków to nr Twojego czujnika abs-u jest 7M3927807N.

Pozdrawiam
Wielkie Dzięki! na razie bez kontrolki alenjak sie zaczyna to kwestia czasu.
Trapi mnie problem. Jak odpalić Sharana 2.0 ADY. Jakie błędy nie wiem bo nie miałem kompa ze sobą a auto stoi dość daleko. Problem pojawił się po tym jak auto odpalono, przejechało kilometr i zgasło. Pompa paliwa działa. Przekaźniki 30 i 167 podmieniane. Auto kręci ale nie odpala. Czy to auto posiada tzw czujnik wstrząsowy?
Może mi ktoś coś podpowie gdzie konkretnie i co sprawdzić.
Witam.

Od końca 97r. miały moduł wstrząsowy, czyli taki duży przekaźnik, wcześniej nie. Sprawdź przede wszystkim czy jest iskra, bo prawdopodobnie padła Ci cewka ewentualnie moduł zapłonowy, ten pod cewką, generalnie występują i tak w komplecie więc bez różnicy co będziesz miał uszkodzone i tak musisz wymienić całość. Powiedz, który rok produkcji, bo jest kilka rozwiązań z tego co pamiętam. Generalnie, jeśli brak iskry przy normalnym podłączeniu tylko wyjętych świecach, jak masz aparat zapłonowy z czujnikiem halla to ściągasz wtyczkę trzy pin-ową z niego, do środkowego pin-u wtyczki dajesz jakiś kawałek przewodu i dotykasz/puszczasz i tak kilka razy szybko do masy i wtedy na przewodzie wychodzącym z cewki, wykręć świecę i włóż do końca tego przewodu, powinna pojawiać się iskra, zapłon oczywiście włączony. Jeśli się nie pojawi to uszkodzona cewka/moduł zapłonowy jeśli się pojawi to uszkodzony czujnik halla w aparacie zapłonowym, to są dwie najczęstsze usterki w tym aucie.

Pozdrawiam
Przekierowanie