Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Pompkę masz na pomiedzy zbiornikiem paliwa a chłodnica paliwa pod autem po prawej stronie. Podepnij pierw vag bo mozesz miec go zablokowanego (dogrzewacz) i nic ci nie pójdzie.
(16-01-2015 18:11)Bogos napisał(a): [ -> ]Pompkę masz na pomiedzy zbiornikiem paliwa a chłodnica paliwa pod autem po prawej stronie. Podepnij pierw vag bo mozesz miec go zablokowanego (dogrzewacz) i nic ci nie pójdzie.

podpiąłem vag połączył się i nic, żadnych błędów nie pokazał, zupełnie.
Zrób zworke na podszybiu i powinno smigać w takim razie.
(16-01-2015 19:50)Bogos napisał(a): [ -> ]Zrób zworke na podszybiu i powinno smigać w takim razie.

robiłem zworkę (dwa środkowe gdzie czujnik podpięty tak) i nic...
czy zworka z czujnikiem czy bez różnicy??
Bez różnicy. Wagiem testy robiłeś? Powinieneś wtedy i pompkę paliwa usłyszeć.
(16-01-2015 23:09)dmusek napisał(a): [ -> ]Bez różnicy. Wagiem testy robiłeś? Powinieneś wtedy i pompkę paliwa usłyszeć.

sprawdzałem po kolei bloki, powiedz jak dokładnie test zrobić?
dzisiaj podejście po raz 3-ci, znalazłem pompkę, odłączyłem kabelki, zworka zamontowana, silnik odpalony, kontrolka w rękę i.... nic. żadnego prądu na kabelkach. nie ma zasilania na pompkę paliwa. te kabelki wchodzą w podłogę czy ktoś się orientuje jaką drogą idą?? dokąd?? nie mogłem sprawdzić pompki bezpośrednio na krótko,nie miałem kabla takiego.
(17-01-2015 09:00)pablooo4 napisał(a): [ -> ]
(16-01-2015 23:09)dmusek napisał(a): [ -> ]Bez różnicy. Wagiem testy robiłeś? Powinieneś wtedy i pompkę paliwa usłyszeć.

sprawdzałem po kolei bloki, powiedz jak dokładnie test zrobić?
Zostaw tą pompkę w spokoju (jak na razie). Odpal vag wejdz w ster.18 i potem testy,el,wyk 03 i dajesz Star/Nastepny i powinieneś usłyszeć wentylator w piecu i pompke paliwa jak tyka ,tam jest podawany inpuls na pompke. Jak to nie zadziała a bezpieczniki i kabloteka do pieca ok to moze byc padniety sterownik.
a] czy fotele mk1 przedlift\lift sa zamienne p&p?
b] czy sa jakies problemy przy podmianie poszycia na np z mniej zniszczonych foteli?
(18-01-2015 18:10)kmach77 napisał(a): [ -> ]a] czy fotele mk1 przedlift\lift sa zamienne p&p?
b] czy sa jakies problemy przy podmianie poszycia na np z mniej zniszczonych foteli?

a) Tak.
Ze względu na klamry pasów, ważne jest odpowiednie dobranie foteli stronami (lewy / środkowy / prawy). Środkowy może być w dwóch wersjach: z pasem biodrowym, lub do pasa z sufitu. Fotel środkowy, w wersji "pas w suficie" ma dwa mocowania pasa - po lewej i prawej, z tego powodu jest uniwersalny: można go wpiąć w każde miejsce z tyłu.

b) nie próbowałem
Przekierowanie