Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
(17-07-2016, 10:21)wesol napisał(a): (16-07-2016, 23:51)PAMONIUSZ napisał(a): Witam, czy jest możliwość poznać nr katalogowe regulatora napiecia do konkretnego alternatora? rozebranie i sprawdzenie niewiele da bo nie wiadomo czy poprzedni właściciel założył właściwy regulator.
mój alternator ma takie oznaczenia : BOSCH
06F903 023J
140A 14V BPN 5/05
0124 905 092 806
made in GB.
Patrz na kształt regulatora. Jak kupisz Boscha to masz oryginał. Ha, żeby to było takie proste. zobacz w tym sklepie :
https://www.motointegrator.pl/szukaj/reg...SCH&page=1
Większość ma wlasnie taki sam kształt a minimalne roznice w oznaczeniach...
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
17-07-2016, 12:21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-07-2016, 12:29 przez wesol.)
Ma być tego samego kształtu i analogowy jeśli do sga itp aut czyli golf 4 Leon octavia itp pierwszych generacji. Inne są do innych marek gdzie są w inną stronę wtyczki inne kształty tych wtyczek itp. To proste urządzenie. Tam nie ma tajemnej konstrukcji rodem z NASA.
http://allegro.pl/regulator-napiecia-ory...13418.html
Np taka aukcja i zobacz ile masz numerów które zastępuje.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
witam proszę o pomoc , mianowicie jestem po wymianie tarcz hamulcowych tylnych ,wymianę płynu w całym układzie i mój problem to pedał hamulca jest niski i podczas hamowania a jak nadepnę raptownie to jest wysoki i ogólnie jest słabe hamowanie przed wymianą było to samo , tak wiec szukam przyczyny. tył nowe tarcze i klocki ,przód w bardzo dobrym stanie nowy płyn w układzie odpowietrzony .auto na postoju ma bardzo wysoki pedał ,,,, a wiec co to za przyczyna ????
Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
(17-07-2016, 13:00)jarek1992 napisał(a): witam proszę o pomoc , mianowicie jestem po wymianie tarcz hamulcowych tylnych ,wymianę płynu w całym układzie i mój problem to pedał hamulca jest niski i podczas hamowania a jak nadepnę raptownie to jest wysoki i ogólnie jest słabe hamowanie przed wymianą było to samo , tak wiec szukam przyczyny. tył nowe tarcze i klocki ,przód w bardzo dobrym stanie nowy płyn w układzie odpowietrzony .auto na postoju ma bardzo wysoki pedał ,,,, a wiec co to za przyczyna ????
uważam, że jest niedokładnie odpowietrzony i bombel łazi po układzie.
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
(17-07-2016, 00:40)andrew7800 napisał(a): (16-07-2016, 23:57)ULTRA napisał(a): Zauważyłem dzisiaj coś dziwnego, podczas zgaszenia samochodu i wyjęcia kluczyka ze stacyjki zaczęło coś "rzęzić/burczeć" na podszybiu tak za licznikiem po lewej stronie najpierw pyknął jakiś przekaźnik. Po odpaleniu auta i ponownym zgaszeniu dalej się to powtarzało - kiedyś też miałem taki przypadek jak było zimno. Co to może być.? Pompka obiegu cieczy na podszybiu się załączyła. Jeśli nie załącza się za każdym razem po zgaszeniu auta to jest do regeneracji lub wymiany na drugą.
To jest ta pompka od dogrzewacza ??
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
I tak i nie. Nie jest bezpośrednio związana z dogrzewaczem. Działa zawsze jak silnik pracuje i po zgaszeniu silnika jeszcze chwile a dogrzewacza może nawet nie być w podwoziu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,564
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
12
17-07-2016, 19:07
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-07-2016, 19:09 przez andrew7800.)
(17-07-2016, 18:48)ULTRA napisał(a): (17-07-2016, 00:40)andrew7800 napisał(a): (16-07-2016, 23:57)ULTRA napisał(a): Zauważyłem dzisiaj coś dziwnego, podczas zgaszenia samochodu i wyjęcia kluczyka ze stacyjki zaczęło coś "rzęzić/burczeć" na podszybiu tak za licznikiem po lewej stronie najpierw pyknął jakiś przekaźnik. Po odpaleniu auta i ponownym zgaszeniu dalej się to powtarzało - kiedyś też miałem taki przypadek jak było zimno. Co to może być.? Pompka obiegu cieczy na podszybiu się załączyła. Jeśli nie załącza się za każdym razem po zgaszeniu auta to jest do regeneracji lub wymiany na drugą.
To jest ta pompka od dogrzewacza ?? Dobrze myślisz o nią chodzi ale prawda jest taka jak kolega @Wesol napisał.
Jak byś szukał takiej pompki to do kolegi @Stefano.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
W nawiązaniu do tej pompki. Czy jej niedziałanie moze powodować np przegrzanie glowicy? Jadę wkrótce w trasę i nie ogarnę tego szybko.
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
17-07-2016, 22:11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-07-2016, 22:13 przez wesol.)
Nie to nie hydrofor. TP tylko pompka by wymusić obieg na tylnej części układu grzewczego. Poza tym by o tym myśleć to trzebaiec ze 300 koni pod maską i używać ich.
Na jalowych bez niej dogrzewacz wywalić błąd przegrzania pieca bo zagotuje wodę w płaszczu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
(17-07-2016, 22:11)wesol napisał(a): Nie to nie hydrofor. TP tylko pompka by wymusić obieg na tylnej części układu grzewczego. Poza tym by o tym myśleć to trzebaiec ze 300 koni pod maską i używać ich.
Na jalowych bez niej dogrzewacz wywalić błąd przegrzania pieca bo zagotuje wodę w płaszczu.
Jak uważasz, jest sens ją rozbierać tylko od strony szczitkotrzymacza resztę zostawic na aucie aby obieg był. ? podejrzewam szczotki, choc jeszcze bez rozbiórki podam jej napiecie z aku i zobaczę.
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
|