Ocena wątku:
  • 8 głosów - średnia: 2.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szybkie pytania - Szybkie odpowiedzi
(15-07-2016, 17:25)wesol napisał(a): Jeśli w układzie jest kontrast a raczej powinien być to wystarczy tylko pod UV obserwować czy z kratek widać ze sieć świeci.

sam już nie wiem. 2 razy napełniałem i po zmianie sprężarki która rzekomo była nieszczelna trzymało 3 dni i rano na 4 dzień lipa.
Odpowiedz




A mydlinami robiłeś całość czy nie babluje gdzieś? Najlepiej w jakiego psik psik wpakować wody z płynem i pisać i szukać nieszczelności.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
Tak jak kolega Wesol pisze najlepiej napompowac cisnienia i po kolei rurki jechac woda z mydlinami, ja tak znalazlem 3 dziurki..
Odpowiedz
Dzisiaj dałem radę wymienić tarcze z klockami i zregenerować zacisk z jednej strony i z tej okazji chciałbym napisać sprostowanie i przeprosić kolegów wesol i tolus24.
Jeśli chodzi o oryginalną śrubę od tarczy to jest to M10 ale rzeczywiście gniazdo na imbus 5.
Ja się zasugerowałem śrubami które dostałem do zestawu tarcz gdzie dają M10 i T45. Trzeba być gotowym na obie możliwości.
Pozdrawiam
P.S. Jedyne czego jeszcze nie wiem, do czego i jak zamocować te zapinki bo nie miałem ich u siebie..
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
Odpowiedz
Witam, czy jest możliwość poznać nr katalogowe regulatora napiecia do konkretnego alternatora? rozebranie i sprawdzenie niewiele da bo nie wiadomo czy poprzedni właściciel założył właściwy regulator.
mój alternator ma takie oznaczenia : BOSCH
06F903 023J
140A 14V BPN 5/05
0124 905 092 806
made in GB.
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm Tongue
Odpowiedz
Zauważyłem dzisiaj coś dziwnego, podczas zgaszenia samochodu i wyjęcia kluczyka ze stacyjki zaczęło coś "rzęzić/burczeć" na podszybiu tak za licznikiem po lewej stronie najpierw pyknął jakiś przekaźnik. Po odpaleniu auta i ponownym zgaszeniu dalej się to powtarzało - kiedyś też miałem taki przypadek jak było zimno. Co to może być.?
Odpowiedz




(16-07-2016, 22:54)K9Darek napisał(a): Dzisiaj dałem radę wymienić tarcze z klockami i zregenerować zacisk z jednej strony i z tej okazji chciałbym napisać sprostowanie i przeprosić kolegów wesol i tolus24.
Jeśli chodzi o oryginalną śrubę od tarczy to jest to M10 ale rzeczywiście gniazdo na imbus 5.
Ja się zasugerowałem śrubami które dostałem do zestawu tarcz gdzie dają M10 i T45. Trzeba być gotowym na obie możliwości.
Pozdrawiam
P.S. Jedyne czego jeszcze nie wiem, do czego i jak zamocować te zapinki bo nie miałem ich u siebie..

Ja musze te sworznie w zacisku przod ktore sa w SGA wymienic na takie co sa w T4. Caly zacisk ladnie plywa a w SGA siedzi sztywno jak drag. I szybciej klocki szlak trafia.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Odpowiedz
(16-07-2016, 23:57)ULTRA napisał(a): Zauważyłem dzisiaj coś dziwnego, podczas zgaszenia samochodu i wyjęcia kluczyka ze stacyjki zaczęło coś "rzęzić/burczeć" na podszybiu tak za licznikiem po lewej stronie najpierw pyknął jakiś przekaźnik. Po odpaleniu auta i ponownym zgaszeniu dalej się to powtarzało - kiedyś też miałem taki przypadek jak było zimno. Co to może być.?
Pompka obiegu cieczy na podszybiu się załączyła. Jeśli nie załącza się za każdym razem po zgaszeniu auta to jest do regeneracji lub wymiany na drugą.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI Heart
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Odpowiedz
(16-07-2016, 22:54)K9Darek napisał(a): P.S. Jedyne czego jeszcze nie wiem, do czego i jak zamocować te zapinki bo nie miałem ich u siebie..

Nie wiem czemu, ale u mnie ich nie było. Szukałem w necie ale pełno było innych blaszek. 3 godziny ślęczenia na internetach.. Teraz wiem że to blaszki ślizgowe i wiem gdzie je zamocować.
BAN ZA NIEDOJRZAŁOŚĆ ADMINISTRATORA
Odpowiedz
(16-07-2016, 23:51)PAMONIUSZ napisał(a): Witam, czy jest możliwość poznać nr katalogowe regulatora napiecia do konkretnego alternatora? rozebranie i sprawdzenie niewiele da bo nie wiadomo czy poprzedni właściciel założył właściwy regulator.
mój alternator ma takie oznaczenia : BOSCH
06F903 023J
140A 14V BPN 5/05
0124 905 092 806
made in GB.

Patrz na kształt regulatora. Jak kupisz Boscha to masz oryginał.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Alhambra 07 1.9TDI-Stuki w zawieszeniu. Pytania Dawidos01111 24 9,497 17-12-2016, 07:56
Ostatni post: tdgums
  Nowy samochód, nowe pytania skimir 8 4,942 17-09-2016, 23:00
Ostatni post: wesol
  Uszczelka pod głowicą - inne niż SGA - pytania marecki_name 22 13,998 22-03-2014, 14:28
Ostatni post: kaskader

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości