Wibracje masz z półosi, tam jest problem - podpora, przeguby, a może coś jest niedokręcone? Przecież do wymiany osłon musiałeś wszystko zdemontować. Ja szukałem u siebie rozwalonej skrzyni a wystarczyło dokręcić koło i wszystkie stuki ustały...
Wyjeliśmy tylko półoś która posiada 3 łożyska na końcu.. Tam wogóle smaru nie było wcześniej.. kupiliśmy osłonę , i zamontowaliśmy ... tyle.
Witam.
A tak z ciekawości, mógłbyś zamieścić zdjęcie półosi, która ma trzy łożyska na końcu
, bo takiej jeszcze nie widziałem, rozumiem że chodzi o przegub wewnętrzny i jego wewnętrzną część zwaną potocznie krzyżakiem przegubu napędowego albo tripodem
, bo wbrew pozorom nazewnictwo ma znaczenie.
Pozdrawiam
Oj pomyliło mi się , początek. Teraz starszy pojechał nad morze , ale jak wróci to będziemy coś działać z tymi drganiami
mam Sharana 1,8 t 2000 rok i problem taki ze dolewaam ciagle plynu do zbiornika a on ginie nie moge namierzyc gdzie bo jak stoi nic nie cieknie , stal na kanale i mechanik przejrzal silnik nic zadnych wyciekow tylko lewy amortyzator cieknie czy to moze byc ten wyciek ....????pomozcie
(03-09-2016 18:01)miro2000 napisał(a): [ -> ]mam Sharana 1,8 t 2000 rok i problem taki ze dolewaam ciagle plynu do zbiornika a on ginie nie moge namierzyc gdzie bo jak stoi nic nie cieknie , stal na kanale i mechanik przejrzal silnik nic zadnych wyciekow tylko lewy amortyzator cieknie czy to moze byc ten wyciek ....????pomozcie
A może uszczelka pod głowica, co? Ciśnienie w zbiorniku płynu jest?
Poza tym chyba nie ten dział
Tak trochę odświeżam i potwierdzam, wymieniłem przegub wewnętrzny na przegub używany od Audi A6 C6 3.0 TDI TipTronic Quattro, numer przegubu 4B3 407 341 B
wszystko śmiga jak należy, oryginalny fabryczny przegub w idealnym stanie za 50 PLN
witajcie,kolego ja założyłem SKF ponad rok temu narazie pochwalam. pozdrawiam
.