Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Trzęsie kierownicą i całą budą
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
a rozbierz jeszcze raz ten przegub. zanaczy sie sciagnij tylko ta oslone gumową. Gesty tam smar dales czy raczej taką papke ala budyń??
Smar dałem molibdenowy febi 90 gr. dwie saszetki poszły. A po co mam tam zaglądać ponownie? przecież nikt mi tam nie pokiwa ☺ Wesoł to jest takie dudnienie podczas skręcania w prawo jakbyś miał bojle na oponie. Tak sobie myślę czy nie lepiej wydać kasę na półoś krótką i przegub wew. z Motomaxu bo półoś długa już raczej na drgania wpływu nie ma
A ten z motomaxu to niby co za przegub jest?
Smaru ile tam miałeś dac do tego przegubu?
W sumie dałem 180g
Powinieneś dac jeden. Za dużo też nie dobrze. Do tego lepiej dac jeszcze kapke oleju bo nie może być za gęsty. Posprawdzaj inne rzeczy.
A dokreciles polos przy kole dobrze bardzo nawet dobrze może się tak dziać jak popuszczona będzie. koła na pewno dobrze wyważone?
Wszystko jest skręcone dobrze,koła wyważone nawet 2 x Po prostu ta operacja u mnie nie wyszła bo przeguby były najwidoczniej ze śmietnika. Rozważam zakup przegubów nowych tzn. albo od sprzedającego sylwekvp albo z firmy Robro 2 Allegro. Ktoś miał już doświadczenia z tymi firmami?
Nie wiem dokladnie co tam u ciebie jest za problem bo ciezko jest wyjasnic to tak przez neta. NApewno przy walnietych przegubach wewnetrznych oraz lozysku podpory (wytrzaskanej tej gumie gdzie siediz lozysko) bedzie drgac kiera mocno jak pryzpsieszsz z pedalem gazu w podlodze czyli przy mea obciazeniu. Jesli jedziesz ze stala predkoscia i cos tam telepocze to raczj enie jest to wina przeguby wewn. Co do przebubów zewnetrznych to bedzie telepotac ale przy skrecie. Oczewisci ejest jeszcz eopcja problemu z mechanizmem roznicowym w skrzyni ale to sa przypadki nieliczne ale tez znam takie.
To nie jest stukot uszkodzonego przegubu zew Po słuchaniu podczas jazdy już wiem na pewno że dudnienie pochodzi od lewej strony. Np jak zjeżdżam po łuku w prawo z obwodnicy i ciężar auta przenosi się na lewą przednią część,czyli lewe koło to słychać takie dudnienie jakby była bojla na oponie. To nie jest zgrzytanie uszkodzonego przegubu zew. wiem jak się to objawia. Muszę wejść jeszcze raz pod niego i sprawdzić jeszcze raz dokrecenie wahacza i półośi bo to jest taki gumowy stukot.
jesli nie lozysko w piascie to moze mechanizm roznicowy w skrzyni.
Przekierowanie