Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Trzęsie kierownicą i całą budą
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam a mianowicie też mam taki problem co koledzy wymieniłem przegub wewnetrzny z prawej str firmy gkn i podpore półośi bo byla wslnieta i dalej mam bicie a mianowicie przy ruszaniu nic tylko na 2 biegu przy prędkości 20-40 km potem jest delikatne ale tylko przy przyspieszaniu i po wyżej 100 czy to wina półosi czy może tego frezu co jest na łączeniu od skrzyni. Drugie pytanie czy półos firmy meyle jest dobrym zamiennikiem. Trzecie pytanie z tylu w bagażniku po lewej stronie kolo nadkola ma byc czujnik temperatury klimy wsteczny tylko u mnie go nie ma tylko leży wtyczka na 2piny a szukalem wszedzie jak to wyglada ale nie moge znaleźć jak by ktos mógł podrzucic zdjecie bede wdzieczny i gdzie moge to kupic bo pytalem po sklepach to nie maja czegos takiego z góry dziekuje za pomoc pozdrawiam
Odpowiem ci na ostatnie pytanie- szrot. A wygląda tak
[attachment=5909]

Kiedyś też szukałem tego czujnika, na aledrogo widziałem go raz.
JAK namiezyc który przegób wewnętrzny jest wyrobiony ?? s a jeskies metody ?
Mój mechanik (w którego kompetencje nie wątpię) użył metody rozbierajewa. Rozebrał i zobaczył.

Zewnętrzny to można jeszcze uchem, ale wewnętrzny...?
Da radę i wewnętrzny rozpoznać czy jest zużyty. Sprawdzasz luz a po zdjęciu osłony gumowej jest możliwość ocenić czy wewnątrz ślizgi nie są wyrobione oraz czy nie ma luzu na frezie półoś- tripod. Przechodziłem to u siebie ponieważ przez niedopatrzenie podczas wymiany osłonki uszkodziłem jedno z kółek z łożyskiem w tripod. Założony nowy tripod i wszystko śmiga jak trzeba.
Jesli spad talezyk to owszem odrazu beda cyrki. Ale luz na talezyku wymacac to ja nie wiem jakim cudem idzie dostrzec 0.5 mm czy chocby w skrajnym przypadku 1mm bez rozebrania calosci. Tu kolega czerwony ma racje. Z tym ze luz 1mm to juz drgania takie ze kiera macha przy przyspieszaniu juz przy predkosciach dosc niskich od 80km/h albo i wczesniej.
u mnie delikatnie zaczęło dzis na 2 auto przebieg 480 tys km ;-) , mam odłożony quattro z audi 3,0 , jak rozboere oba wymacam luz na tych talerzykach ręcznie , czy trzeba mierzyć suwmiarka ? moze tez od razu wymienić ta podporę z łożyskiem ,jest dostępna w motoryzacyjnemu ? jaki koszt ?
Tylko ja juz wymienialem przegub wewnętrzny z prawej strony i tą podpore bo byla juz na gumach walnieta i tylko ruszylem i caly czas to samo a moze to wina tego frezu od skrzyni. W środę stawiam auto do mechanika niech szuka i wumienia co trzeba sory za bledy ort. Jak dojde co i jak to napisze
(07-10-2017 00:41)Lysy2701 napisał(a): [ -> ]Tylko ja juz wymienialem przegub wewnętrzny z prawej strony i tą podpore bo byla juz na gumach walnieta i tylko ruszylem i caly czas to samo a moze to wina tego frezu od skrzyni. W środę stawiam auto do mechanika niech szuka i wumienia co trzeba sory za bledy ort. Jak dojde co i jak to napisze
Pewno wszytko po trochu ;-) może masz walnięty lewy przegub ? Najlepiec rozebrać wszystko i dokładnie sprawdzić co i jak
Ciekawe na jakiej firmy to powymienial bo ma to kolosalne znaczenie.
Przekierowanie