Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Trzęsie kierownicą i całą budą
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Chyba mnie to dopadlo. Wczoraj trasa z przyczepa. Final taki ze daje gazu i trzesie buda.
(09-10-2017 23:18)kotlet napisał(a): [ -> ]
(09-10-2017 22:39)wesol napisał(a): [ -> ]niekiedy trzeba prawie nabijac ten krzyzak a niekiedy wchodzi dosc luzno. Jesli nie lata jak wsiekly to nie ma problemu.
dzięki - moje ulubione wakacyjne okolice ( trochę z tymi promami przejeba...ne ) stawiam 0,7 % w następne wakacje ;-)

krzyżaki zamienione , ten z galaxy miał delikatnie podtarta ta błyszcząca twardą powierzchnie cierna do szarego metalu , jeszcze 2 pytania krzyzak montujemy obojętnie która strona ? , kielich z audi jest 2 mm krótszy nie będzie to przeszkadzało ? czy zamatować kielich oryginał ?
Kielich obojętnie który choć wybrał bym ten z który pracował w komplecie z krzyżakiem. Co do zakładania samego krzyzaka to ma to znaczenie. Przerobiłem to na własnej skórze. Czoło jednej strony jest płaskie a z drugiej jest delikatnie podtoczone do wewnątrz. Tym podtoczeniem zakładasz w kierunku półosi. W przeciwnym wypadku nie wejdzie ci prawidłowo zabezpieczający pierścien segera
Witam wszystkich jak prawie każdego tak i mnie dopadł problem przegubów/półosi w sharanie po wielu przeczytanych tematach na ten temat chyba sie zdecyduje na montaż części firmy SPIDAN jak wiadomo podobno to to samo co lobro/GKN o dziwo są one dostępne w intercarsie same przeguby jak i kompletne półosie.
przegub wew. nr 0.024745
kompletna połoś nr. 0.020579

na zdjęciach poglądowych w katalogu ic sa na nich loga gkn

czy ktoś może miał z tymi konkretnymi do czynienia i czy sie sprawdziły ???

dodam ze moim zdanie są dziwnie tanie bo dla mnie po moich rabatach
przegub 150zł
póloś 580zł

pozdrawiam Michał
Tak normalnie niby cena cos kolo 280 zl za przegub. Generalnie to oryginal. Ciekawe czy trzeba zdawac stare choc i po co nam takie uszkodzone by lezaly. Producent jest zobowiazany do odebrania starych przynajmniej calych polosi. To czy kupisz nowy moze odnawiany czy to co tu bylo pisane z audi to nie robi roznicy. Te z audi sa w stanie perfekcyjnym. Wymienilem juz tego tyle ludziom ze szkoda pisac. A niewlasciwy montaz i mozna nawet nowy szybko zepsuc.
Ok. A na co zwrócić szczególną uwagę przy montażu?
Przy okazji się upewnię...
Wewnętrzne przeguby pasują od audi Q7. Czy od innych modeli też?
Z tego co doczytałem przed wyjęciem półosi z przegubu trzeba spiłować rant na wielowypuście półosi - czy są jakieś wersje z audi, które zejdą normalnie?
Od q7 to nie sprawdzakem ale wszelakie A4 A6 A8 itp nawet phaeton. I beny i diesle w automacie.
Ok czyli wercje z automatem. Ten rant do spilowania to zeby krzyzak zszedl z polosi?
Tak. Zgadza sie wszystko.
Przekierowanie