Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Trzęsie kierownicą i całą budą
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Ja ostatnio miałem wibracje od silnika przekazywane na karoserię ponieważ taranem przez zaspy jechałem i śnieg wbił się między ławę a rurę wylotową spalin od silnika. Pomogło oczyszczenie ze śniegu, teraz jest ok.Big Grin
Ja i piwek to sie juz męczymy z tymi drganiami od dlugiego czasu. W lato snniegu nie ma. Luzu nie mam na skryzni bo mam bez tej klapkia walek ani drgnie wiec to nie to. Najlepsze jes tto ze ten jeden przegub wewn mialem faktycznie z luzami a ten drugi byl niby znosny ale po wymianie sie okazalo ze jednak nie byl taki idealny porównujac ten ktory wsadzilem a ten zdemontowany. Luz jest naprawde nieduzy ale jednak ma kolosalne znaczenie.
wesol z jakiej firmy wlozyles ten przegub??
(27-01-2014 21:58)tsitko napisał(a): [ -> ]wesol z jakiej firmy wlozyles ten przegub??
Chyba ori z VW Phaeton'a
tak phaetona ale to nie istotne jaki bo mozna z audi tak jak pisalismy od 1.8T czy 3.0 tdi itd z automata 4x4. Wazne ze jest sprawny przegub i jezdzi sie okej.
(05-08-2013 13:06)bartixr napisał(a): [ -> ]
(16-05-2013 17:32)bartixr napisał(a): [ -> ]Jescze kilak tys. km musi przejechać na tym łozysku ciekawe jaki będzie jego stan przy demontazu, postaram się napisać i sfotografować.

łożysko o którym pisałem w tym wątku(zamienik) podpory jeździ i ma się dobrze. Przejechało około 10 tys km.
Było wysyłąne do motomax z pólosią, ale uznali że nie trzeba go wymieniać.

Przy najbliższej okazji przebywania pod autem zerknę na podporę.

Łożysko podpory wymienione kilak postów poprzednio ma się dobrze, przebieg około 28 tys. km
Witam:-)

Podpinam się do tematu. U mnie historia wygląda następująco. ...przy przyspieszaniu trzęsie karoserią i kierownicą w zakresie obrotów 1500-2400, w wyższych zakresach trzęsienie ustaje. Wymieniłem :
Przegub wewnętrzny lewy prawy, wielowpust, dwumas, zrobione gumki na wtryskach, wtryski sprawdzone i są bardzo dobre.
I dalej trzęsie. ...masakra
(14-03-2014 22:57)dawidc1 napisał(a): [ -> ]Witam:-)

Podpinam się do tematu. U mnie historia wygląda następująco. ...przy przyspieszaniu trzęsie karoserią i kierownicą w zakresie obrotów 1500-2400, w wyższych zakresach trzęsienie ustaje. Wymieniłem :
Przegub wewnętrzny lewy prawy, wielowpust, dwumas, zrobione gumki na wtryskach, wtryski sprawdzone i są bardzo dobre.
I dalej trzęsie. ...masakra

Nic nienapisaleś tak naprawde. Nie podajesz na co wymieniles co dokladnie robione i u kogo. Mamy zgadywac czy jak.
Dawidc1 powodzenia masz ten sam feler co ja ja czekam na swojego dwumasa i sprzęgło z reklamacji jeszcze 7 dni ciekawe co wymyslą czy zareklamują ;/
(14-03-2014 23:42)wesol napisał(a): [ -> ]
(14-03-2014 22:57)dawidc1 napisał(a): [ -> ]Witam:-)

Podpinam się do tematu. U mnie historia wygląda następująco. ...przy przyspieszaniu trzęsie karoserią i kierownicą w zakresie obrotów 1500-2400, w wyższych zakresach trzęsienie ustaje. Wymieniłem :
Przegub wewnętrzny lewy prawy, wielowpust, dwumas, zrobione gumki na wtryskach, wtryski sprawdzone i są bardzo dobre.
I dalej trzęsie. ...masakra

Nic nienapisaleś tak naprawde. Nie podajesz na co wymieniles co dokladnie robione i u kogo. Mamy zgadywac czy jak.

Więc tak:
przeguby Ori nowe, wielowpust nie wiem jaka firma :(ale nowy, dwumasa Sachs nowa, mechanik pracuję pare lat w VW Audi więc ogarnia temat Smile

Może wspomnę jeszcze ,że auto jest strasznie zamulone Vmax 160km/h
Wałek rozrządu lalka,nie ma śladów zużycia, EGR nowy Wahler,turbo nowe
servis VW(poprzedni właściciel wymienił)
Auto jeżdzi jakby chciało a nie mogło...jeszcze trochę i wymienię pół auta i będzie pewnie tak samoSad
Przekierowanie