Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Trzęsie kierownicą i całą budą
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dokładnie tak. Przy gaszeniu chałasuje i przy wysprzeglaniu. Tylko czy napewno przez dwumase aż tak by silnikiem rzucało? Jesli tak to sprawa by była załatwiona po wymianie.Smile
wymieniony patyk półosi, od gościa z polecenia Wesoła, przełożyłem łożysko i jak narazie wszystko gra, rozpędziełem do 160km/h i nic sie niedzieje, żadnych drgań, ale powiem szczeże ze wewnątrz tego elementu wchodzącego do skrzyni widać niedoskonałości przy napawaniu, dzwoniłem do gościa i uspokoił mnie zebym niepanikował, ze to nic złego i wytrzyma ta częśc dłuuuuugo.
Witam
Odgrzewam kotleta.
Czy ktoś może mi powiedzieć czy np przy źle pospawanym tłumiku może powodować wibracje bo tak mecze się z tym traktorem ale nikt nie potrafi mi pomóc a jakiś czas temu był wywalany katalizator i wymieniona plecionka ale nie pamiętam czy wibracje były też przed wymiana.

Z mechanicznych gratów wymieniłem juz wieksze pół auta tylko buda stara Smile a szkoda sprzedać Smile
plecionka moze byc za mała i powodować świst no i wibracje w pewnych zakresach obrotach u mojej panny tak spitolili w toledo ze przy 2 tys strasznie hałasuje tłumik.
Witam mam podobne objawy tzw drgania przy określonych obrotach silnika na postoju lecz także podczas jazdy przy prędkości miedzy 30-40 km/h na każdym biegu. Podczas ciągnięcia przyczepy czuć bardziej. Komputer nie pokazuje błędów, mechanicy robią duże oczy. Auto ma 350 tys słychać łańcuch rozrządu i stawiam, że jest rozciągnięty. Kilka komputerów różnych fachowców i żądnych rzeczowych pomysłów. Czy zmiana łańcucha załatwiła Wam problem?
Witam,
mam podobne objawy, na obecna chwile prawie wszystko zweryfikowane i raczej ostatnia koncepcja to chyba rozrząd Sad
Panowie udalo sie to zwalczyc?? Bardzo prosze o wskazowki i opinie

Pozdrawiam
Witajcie

Od wczoraj remontujemy zawieszenie .. Wszystkie drążki ,amortyzatory.. zmieniliśmy po lewej i prawej stronie gumę półosi .. I tylko co przejechaliśmy się nim .. zaczeły się wibracje robić .. nw od czego to ..
z góry dzięki
kiedyś w skodzie miałem taki przypadek że po daniu pełnych ("mocniejszych") tulei do wahaczy te strasznie zaczęły przenosić wibracje na całą budę i tylko zmiana na takie jak były w oryginale pomogła. Może u Ciebie też wymieniłeś coś co powinno bardziej tłumić a teraz jest sztywne ?
Wibracje są cały czas ty tylko w określonych momentach? Przeguby półosi? Dokręcone koła?
Wymieniałem sworznie wahacza ale tuleje stabilizatora , końcówki drążków , łączniki stabilizatora
no niby dobrej firmy kupiłem lemforder i ruville.
Przekierowanie