Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Trzęsie kierownicą i całą budą
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Raczej ciężko zaorac audica taka polos bo tak jak pisałem automat plus 4x4 to już lżej nie może być.
Całe szczęście że jest jakieś światełko w tunelu że to te przeguby są winne tym drganiom i że być może się tego pozbędę bo latem na chorwację lecę i cały browar by mi wytrzęsło Big Grin
Ja jestem po wymiqnie polosi i przegubu. Teraz jest bajka!Smile
A muszę do tego wyciągać całe półosie?Czy wystarczy odkręcić śrubę przegubu zew. stworzenia i końcówki kier. a potem odchylić mcpersona i wyciągnąć półoś odkręconą od podstawy przegubu wew.I wtedy na spokojnie na stole sobie dłubać Smile
Mozesz tak zrobic. Lewa to zeby wyciagnac to trzeba mcpersona odsunac deczko ale przy prawej nie ma takiej potrzeby. Odkecasz te 6 srubek na przegubie wewn i czolowa na zewnetrznym i wyciagasz poloske.
Cześć Wesol

We wrocku powiedzieli że skrzynia już kaplica!!!


Jestem po wymianie sprzegła bo wysprzeglik dawał już chucznie o sobie znać.

Niestety skrzynia nie ma żadnych oznak zużycia w środku tak jak i łożyska więc nie wiem dlaczego spece od skrzyń tak powiedzieli.

Wymieniłem tarcze docisk i wysprzeglik bo tarcza może jeszcze by polatała ale docisk juz nie równo miał te nóżki i jedne były wyżej drugie niżej.

Troszkę się uspokoiło ale nie ustało całkowicie.
Łożyska w skrzyni dobre brak jakichkolwiek opiłków w oleju itp.

Podpwoiedz jeśli chciałbym dynamiczne logi zrobić chodzi mi prace wtryskiwaczy turbiny itp to które bloki potrzebowałbyś żeby były zgrane oraz oczywiście jakim programem najlepiej dla Ciebie żeby nie robić Ci kłopotuBig Grin

Pozdrawiam
Na pewno po tym szlifowaniu tych brzegów w celu wyjęcia krzyżaka trzeba będzie całość ładnie wyczyścić. Pewnie najlepiej składając włożyć krzyżak w te same miejsca co? Jak to chłopaki robiliście? Rozbieraliści całość i myliście cały przegub i potem nowy smar?
Przyszły dzisiaj półosie, z a6 c6 3.0 tdi quattro 2008r z zewnątrz trochę zardzewiałe, jak ruszyłem lewo prawo przegubem to lekki luz czułem,ale być może taki musi być. Trochę się namęczyłem aby wyjąć krzyżak,trzeba sporo zeszlifować krawędzie,aby wyszedł. Sam krzyżak na półosi siedział mocno,trzeba było go trochę zbijać aby zszedł. Ciekawe czy w sharanie też są brzegi kielicha zapunktowane?Wyleciał z niego taki płynny brązowy smar,wyglądał jak przepalony. Jaki smar tam później nałożyć?
tyle razy pisalem. Metoda macajewa zadnego luzu nie wybadasz. Jak chesz wybadac luz 0.5 mm?? Ręką?? Chyba ze mowa o przegubie w stanie agonalnym to owszem jakis tam luz wykryjesz ale to juz chyba budą bedzie rzucać jak szmatą.
Smar ma byc grafirowy lub molibdenowy. Czyli albo czarny albo taki żółty. Lepszy czarny. Od niepamietnych czasów grafitowy sie ladowalo w przeguby i bylo dobrze.
Pisane bylo ze nie jest punktowane w SGA. Smar nie jest tam przelony bo tam nie ma wysokich temperatur ani inych rzeczy ktore moglyby tego dokonac. Poprostu wyprocowuje sie na tych talezykach na osadzeniu na krzyżaku.
nie w sharanie nie jest nic punktowane wyjdzie bez problemu a przeguby z audi umyj dla pewności po zabiegu szlifowania. ja też miałem problem trochu żeby je zbić.
Przekierowanie