Witam
posiadam vcds lite które bloki zrobić dynamicznie żeby mieć pogląd pracy silnika??
W MB 003 004 008 010 011 dynamicznie. Jest porada w dziale diag.
Przeguby zamontowane, wygląda na to że po problemie ☺Z prawej strony ktoś już próbował rozwiązywać problem bo krótka półoś z podporą łożyska jest nowa,jakiś zamiennik GSP Mam nadzieje że nie jest to z margaryny zrobione
Chyba się rozryczę, zrobiłem traskę i okazuje się że przy 140km/h zaczyna trzepać, do tego jeszcze podczas jazdy jak skrecam w prawo słychać w prawym kole takie stukanie jakby przeskakiwanie po zębach,dźwięk poruwnywalny z przejazdem po tarce i tylko podczas skręcenia w prawo. Przed wymianą przegubu tego nie było. Qwa co to może być? Wesoł czy ta krótka półoś która jest z GSP może mieć wpływ na te objawy?Czy w przegubie wew. podczas skręcania krzyżak też przesuwa się w kielichu? Nie mam już siły z tym walczyć :-(
Wygląda jakby szwankowal przegub zewnętrzny lewy.
Ale dlaczego lewy skoro objawia się to podczas skręcania w prawo i słychać po prawej? A czy przypadkiem nie jest to spowodowane oszlifowaniem brzegów kielicha w celu wyjęcia krzyżaka? Ale raczej po brzegach kielicha miseczki krzyżaka nie pracują...
(17-05-2015 19:11)Klaudek napisał(a): [ -> ]podczas jazdy jak skrecam w prawo słychać w prawym kole takie stukanie jakby przeskakiwanie po zębach, dźwięk poruwnywalny z przejazdem po tarce i tylko podczas skręcenia w prawo.
Miałem względnie podobny objaw: z powodu awarii przegubu przez pewien czas jeździłem bez radia, słuchając odgłosów samochodu. Dzięki temu usłyszałem (już po wymianie przegubu) stukanie, które pochodziło z łożyska amortyzatora. Tyle, że stukało przy każdej prędkości, a najbardziej przy niskiej.
Być może problem przegubu jest już wyleczony, a stuka coś innego?
Łożyska amortyzatorów wymieniłem ,a przed wymianą przegubów tego nie było