Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Trzęsie kierownicą i całą budą
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.

starzu

Witam,
Posiadam Sharana z 2001 r.(po lifcie)
Podczas dodawania gazu(przyspieszania) zaczyna trzepać całym nadwoziem oraz kierownicą.. gdy puszczę gaz to nic się z nim nie dzieje..
Na każdym biegu jest tak !! PRÓCZ 1 !!

Drążki były sprawdzane i są nowe.

Co to może być?
Czy ktoś miał już taki przypadek??
Proszę o pomoc. Z góry dzięki.
moze poloś nieszczesna czyli prawa.
Tak jak "weso" napisał frez na półosi sie wyrobił z prawej strony, lub przegub wewnętrzny jest rozwalony, ja tak miałem że przegub siadł wewnętrzny i telepało całym autem, najtańsze sprawdzenie zamienić półosie z lewej na prawą pasują w 100% a przeguby będą sie kręcić w drugim kierunku, ja do tej pory tak jeżdżę i jest ok POZDRO!!
Zobacz czy śruba poduszki skrzyni biegów jest dobrze dokręcona ,miałem coś podobnego jak urwała mi się śruba od poduszki.
Została ona w poduszce dopiero jak zaczełem wszystko dokładnie sprawdzac przeguby itp to wyszło że śrube można kręcic palcami.
(02-09-2011 08:47)marecki_name napisał(a): [ -> ]kolego shrek Smile czytaj dokładnie bo w pierwszym poście jest napisane że zostały wymienione Smile

nie chce byc zlym prorokiem ale jesli kupiles "tani" przegub to nic to nie pomoze...

mialem taki sam problem.. zalozylem tanie przeguby i nic to nie zmienilo...

dopiero wymiana tanich przegubów na "lepsze" zlikwidowala problem - nawiasem piszac moje 204KM tanie przeguby rozwaliło po 5 000km...
przeguby mozna regenerowac. Regenerowalem juz kilka- mam do tego sprzet. Robilem juz przeguby w 2.0 turbo w oplu- 6 jak i 8 kulowe

czukcz

Po pierwsze to nie podajesz jaki model silnika masz.

Takie efekty od lekkich po mocne pojawiały się przy zabrudzeniu względnie uszkodzeniu nastawnika pompy paliwa. Tak działo się przy pompach VP37.
Wyeliminujesz to lub potwierdzisz wyciągając wtyczkę prędkościomierza ze skrzyni biegów jak przestanie masz winowajcę.
Po pierwsze to nie podajesz jaki model silnika masz.

Nie sądzę żeby w 2001 roku w modelu po lifcie były jeszcze pompy VP 37.Mi to też wychodzi na półoś prawą,ja tak jeżdzę od pół roku i jak narazie się to nie pogłębia.Po prostu mniej przygazować z dolnych obrotów i można jeżdzić.Oczywiście tak czy tak to i tak trzeba będzie w końcu zmienić półośkę:-/
polos to standard w tych autach. Kuzyn swoja alhambra w dwa lata zaorał dwie polosie i dwie dwumasy. tez bede musial dac do przeróbki tą półoś.
ja obstawiał bym na przegub przy skrzyni, miałem takie objawy w pasacie
Przekierowanie