30-06-2017, 06:24
dzieki panowie. Sprawdzamy lozyska podpory oraz te przeguby to pierwsze co. w skrajnych pryzpadkach robi sie jeszcze luz na mechanizmie roznicowym ale to naprawde nie czesto.
(01-07-2017 22:51)tyger napisał(a): [ -> ]Koledzy pomóżcie mi zdiagnozować temat. Mianowicie chodzi o wycie z prawej strony. Wymieniłem w prawym kole łożysko a wycie pozostało. Opony kupiłem używane od kapciaża który gwarantuje że są dobre.
Wczoraj jechałem autostradą tak ze 140 km/h i zacząłem testować raz lekko kierownicą skręcać na lewo i raz na prawo taka jazda zygzakiem. Jak koło prawe dostawało obciążenia to wycie narastało.
Żona mówi że czuje mrowienie pod nogami na podłodze z przodu po prawej stronie a jak go przegoniłe do 180 km/h to nawet odczuwała to na fotelu prawym tak jak ona to nazwała fotel z masażem ale mnie bardzie interesuje to wycie bo jadąc na wprost to jest głośno obciązając prawe koło jeszcze głośniej, bo to że mrowienie to na pewno stawiam na przegub albo łożysko no ale co z tym wyciem ??
I teraz tak czy co to może wyć:
1) Łożysko podpory stalowej (dwa lata temu wymieniane kupowane z motomaxe i co już by się rozsypało .
2) A może to przegub wewnętrzny ma luz.
3) A może to łożysko na mcpersonie.
4. Mam jeden wewnętrzny przegub umyty i rozebrany i nie wiem jak go posprawdzać czy nie ma zbyt dużych luzów.
(02-07-2017 12:21)wesol napisał(a): [ -> ]przeguby powoduja drgania. Wycie to od lozyska piasty. Lozysko mcpersona nie ma tu nic do rzeczy. Na fotkach nie wiem nie widac zbyt wiele choc i nawet gdyby to ciezko cokolwiek wywnioskowac. Wazne sa te powierzchnie co zaznaczylem na fotce. Ta na czerwono ale zuzywa sie najbardziej tu w tych miejscach gdzie jest zaznaczone na zielono bo to wynika z tego ze tu jest nacisk i przekazanie sily obrotowej.
Wytarcie tam powierzchni jest na poziomie polowy milimetra wiec tu trzeba talezyk sciagnac i suwmiarka mierzyc.
(01-07-2017 22:51)tyger napisał(a): [ -> ](...) chodzi o wycie z prawej strony. (...) Wczoraj jechałem autostradą tak ze 140 km/h (...) Jak koło prawe dostawało obciążenia to wycie narastało.
Żona mówi że czuje mrowienie pod nogami na podłodze z przodu po prawej stronie a jak go przegoniłe do 180 km/h to nawet odczuwała to na fotelu