Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
12-08-2016, 21:56
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-08-2016, 21:58 przez mamwi.)
Wibracje masz z półosi, tam jest problem - podpora, przeguby, a może coś jest niedokręcone? Przecież do wymiany osłon musiałeś wszystko zdemontować. Ja szukałem u siebie rozwalonej skrzyni a wystarczyło dokręcić koło i wszystkie stuki ustały...
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 40
Liczba wątków: 7
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
0
Wyjeliśmy tylko półoś która posiada 3 łożyska na końcu.. Tam wogóle smaru nie było wcześniej.. kupiliśmy osłonę , i zamontowaliśmy ... tyle.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
(03-09-2016, 18:01)miro2000 napisał(a): mam Sharana 1,8 t 2000 rok i problem taki ze dolewaam ciagle plynu do zbiornika a on ginie nie moge namierzyc gdzie bo jak stoi nic nie cieknie , stal na kanale i mechanik przejrzal silnik nic zadnych wyciekow tylko lewy amortyzator cieknie czy to moze byc ten wyciek ....????pomozcie
A może uszczelka pod głowica, co? Ciśnienie w zbiorniku płynu jest?
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Poza tym chyba nie ten dział
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 57
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
witajcie,kolego ja założyłem SKF ponad rok temu narazie pochwalam. pozdrawiam
.