Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Trzęsie kierownicą i całą budą
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
frez na podporze to przedewszystkim to ze jego sciecie to brak napedu. Aż takich trgan jego lekkie wypracowanie nie powoduje. Tez mam podpore po regeneracji i juz mi lekko sie wypracowalo to polaczenie mimo ze smaru mam tam napakowane ale moc robi swoje. Ostatno tez wymienilem juz kolejny przegub i drgan nie mam nawet jak lece ponad 200km/h
Drgania to przede wszystkim najszybciej na przegubach wewnetrznych oraz na łozysku podpory. łozysko polecam zapakowac bez tej gumy to zawsze jest sztywniejsze i pewniejsze. Guma nie jest potrzebna. SPoro aut ma takie podpory i nie ma takowej gumy. Zreszta motomax tez oferuje takie rozwiazanie ze lozysko w tulei bez gumy.
Panowie ten przegub wewnętrzny z motomaxa miał być najlepszy na rynku , tak wyczytałem na forach.To jest ich wyrób własny .Może jakby wymienić obydwa tylko to 450zł szt. W tygodniu będzie przewałka.
Jaki tam ich wyrób wlasny jak pisalem do nich jak jeszcz epracowale w fordzie to mi odpisali ze to przegub z audi. COs tam pitolili ze jest mocniejszy ale co tam moze byc mocniejsze jak ulozyskowanie talezykó na krzyżaku jest takie samo a to ulega uszodzeniu. Poza tym uszkadza sie ten element glownie d tego ze braki sa w smarowaniu. Ciezko jest smarowac cos co podlega ruzu obrotowemu a co za tym idzie sile odsrodkowej. Tu nie pomoże przegub nawet ze złota póki to jest przegub tego typu.
Mój wygląda na wytoczony z jednego kawałka ,dospawany jest ''dół'' tam gdzie przykręca się śruby.
[attachment=3792]Tak wygląda mój (nie wiem czy wstawiłem zdjęcie)
kolego nie kombinuj tylko kup przeguby od audi bo na końcu i tak dojdziesz do wniosku ze ich kupisz są zajebiste i koniec audi a6 c6 2.7 3.0 tdi i KONIEC
U mnie okazuje się ze mam skaczącą oponę z przodu po lewej. Dwóch fachowców wyważało ale żaden nic nie powiedział,dopiero gość który felgi naprawia wziął na wyważarkę i mi pokazał jak zygzakiem idzie. Na dodatek miała 150gr odważników. Powiedział że jak się uprzesz to nawet kwadrat wyważysz ☺ Opona powędruje na tył i myślę że będzie git.
Witam ponownie.Zacznę od tego że przegub z m_maxa został usunięty i zastąpiony od audicy.Teraz mam dwa od audi . Popwrawa jest niesamowita . Czasami jakby chciał bardzo lekko na dwójce zatrząść ale coś mu nie daje. Takie doznania są do przyjęcia.Szkoda że wpakowałem tyle kasy!!No cóż człowiek uczy się na błędach,teraz będę szukał takich przegubów z małymi przebiegami na zaś . Dziękuje za cenne porady!!!
te co wkleiles fotke krzyzaka to ma nieruchome te talezyki. To nic dobrego jesli chodzi i prace przegubu. To jest prostsze wykonanie i wcale nie lepsze. Tych od audi jest duzo na rynku i wiekszosc sa w super stanie z racji tak jak pisalem napedu na 4 kola i skrzyni automatycznej. W SGA w manualu to neistety maja to do siebie ze mocno katuja takie przeguby nawrt jak sie jeżdzi na serii i wcale nie agresywnie.
Ja też wpuściłem dwa przeguby od audicy, jest o wiele lepiej, ale przestało trzepać tak na 85% kiedy na budziku wchodzi 140km pojawia się mrowienie w sterze. Pewnie dlatego że przeguby miały już nieco więcej przejechane niż te 100tyś które zapewniał sprzedawca Smile Nawet ich nie przejrzałem przed założeniem tylko sru do auta. Teraz już wiem na co zwrócić uwagę przed zamontowaniem tego do SGA Trzeba dobrze obejrzeeć krzyżak. No cóż... trochę kasy wydanej i czasu poświęconego poszło w du... Ale błędy uczą i dobrze że jest gdzie się tym podzielić żeby inni nie poszli tym samym krokiem hehe... Też będę szukał takich w lepszym stanie, tylko to pewnie graniczy z cudem Smile
Koledzy, mam takie trochę naiwno-dziecięce pytanie:
dlaczego te używane przeguby mają takie wzięcie? Przecież nowy, dobry przegub nie kosztuje pół samochodu? Są jakieś inne powody? Pytam bez sarkazmu - naprawdę nie rozumiem.
Przekierowanie