Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Trzęsie kierownicą i całą budą
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(08-02-2023 22:28)wesol napisał(a): [ -> ]A co chcesz przyspawać silnik do karoserii? Co by miało to bujanie do tych objawów?
Co z moim pytaniem?

A tu to akurat jesteś w błędzie. Załatwiłem 2 Alhambre. Podnieśliśmy ja i kręcąc kołem silnik ze skrzynią się nie buja.

Szukam dalej jutro będę wyciągał półosie i dobierał się do tego walka ze skrzyni bo tylko to już zostało
Niestety okazał się walnięty mechanizm różnicowy.
Potrzebuje porady mam założona skrzynie jsc której używanej nie ma w mojej okolicy. Dostępne są o takich kodach EHL FUX FPE czy któraś bez problemu podejdzie?
Kiedyś pisałem.ze wszystkie są zamienne między sobą. Początkowe sga od 2000 roku do około 2002 miały czujnik prędkości na skrzyni a późniejsze miały prędkość brana z abs. Także nawet jakbyś trafił skrzynie z tym czujnikiem to poprostu nie podponasz nic pod czujnik i tyle. Skrzynie zaczynające się na Exx są lepsze bo się nie psuły tak jak te na Fxx.
Ciekawy wątek,
Też mam skrzynię JSC 6 biegową, Sharan 2006r.. Chyba wszystkie możliwe łożyska w niej wyją i noszę się z zamiarem wymiany tej skrzyni na zregenerowaną.
Czy będzie pasowała jakaś trwalsza skrzynia 5 biegowa?
Nie.
(24-02-2023 14:33)wesol napisał(a): [ -> ]Kiedyś pisałem.ze wszystkie są zamienne między sobą. Początkowe sga od 2000 roku do około 2002 miały czujnik prędkości na skrzyni a późniejsze miały prędkość brana z abs. Także nawet jakbyś trafił skrzynie z tym czujnikiem to poprostu nie podponasz nic pod czujnik i tyle. Skrzynie zaczynające się na Exx są lepsze bo się nie psuły tak jak te na Fxx.

Czytałem różne posty a propos skrzyń, wolałem mieć pewność że nie narobię biedy.
Dziękuję ślicznie Wesol i miłego dnia
witam

niestety w dalszym ciągu walczę z bujaniem samochodu. najb ardziej odczuwalne na 2 biegu do 2,2 obrotów.
Skrzynia wymieniona dwumasa zmieniona, półosie teraz są założone lobro.

Szczerza mam dość tej padliny.
w zawieszeniu 0 luzów, koła kręcą się idealnie ( samochod stał na kanale i było podnoszone 1 koło)

Generalnie nie wiem co mogę dalej sprawdzić czemu się tak dzieje, ostatnio jeszcze wyszło że turbo ma luzy wzdłużne i poprzeczne. Czy to może być powodem tego bujania tym samochodem ?

Pozdrawiam
Zrozpaczony właściciel Alhzłoma.
Półosie lobro ale mam nadzieję że nowe mimo że tanie nie są. Polos podpory też była robiona? Jak łożysko i guma tegoż łożyska?
nowe koszt 650 pln za sztuke, wszystko od skrzyni jest nowe , podpory, łożyska piasty tarcze klocki lizak zregenerowana maglownica itp itd
Moim zdaniem coś musi być albo z przegub ami albo podporą. Podpora półosi ma takie łożysko w gumie. Jak guma popękana to telepie autem jak przyspieszasz czyli pod dużym obciążeniem. Przeguby wewnętrzne też bywają liche.
Przekierowanie