Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Trzęsie kierownicą i całą budą
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
sharan2004 a co z kołem dwu-masowym? masz je ? kiedy wymieniane? jak pracuje na wolnych obrotach i przygazowywaniu na wolnych ?
a może trafiła ci się wadliwa opona o ma "guza" wewnętrznego który ciągle powoduje dysbalans. Po wyważeniu bedzie kilkadziesiąt km dobrze, potem wraz ze ścieraniem szybko pojawi się dysbalans - zamień koła na osiach.
co z tarczami ?

może coś jednak nie tak z dwumasą.
zbadaj opony, luzy na półosiach, podporze, wszystkich wieloklinach łączenia półosi i przegubów.
umnie tez telepie lekko buda. Mam tez ten problem z tą polosia podpory. Ale juz pojechala połośka na regeneracje. Bedzie nowy wielowpust, przedluzony. Zdam realcje jak juz zaloze na auto.

Podstawowa sprawa a tym telepaniem to to ze wystepuje znacznie przy wysokich predkosciach auta. Obroty silnika nie maja nic do tego. Im wyzsza predkosc auta tym telepie budą i kierownica coraz mocniej.
telepanie buda to na bank przeguby wewnętrzne szczególnie ten przy skrzyni z lewej strony.wiem to na 100% ,bo 2 dni temu to przerabiałem i wygrałem bitwe
a ja ma nadal telepsnie buda ale nasila sie mniejwiecej od 130 km/h. Niewaznejaki bieg. Telepie nawet jak rozpedze auto do powiedzmy 160 i wrzuce na luz. Musza sie poprostu kola i ploski krecic z odpwiednia predkoscia. Polos podpory mam zregenerowana wiec ona odpada ale moze faktycznie te polosie cale. Tylko nie wiadomo co w koncy w nich nawala. Rozbieralem przegub wewnetrzny prawy i jakos nie wzauwazylem jakis duzych luzów itp. Luzu na wieloklinie na krzyzaku przeguby tez nie bylo. Co do jasnej anieli sie wyrabia. Szkod akasy na wymiane calych polosi bo moz eto tylko same przeguby wewnetrzne tak telepią?? Moze jeszcze sprobuje i zamienie stronami te cale polosie.
Ja zmieniłem dosłownie wszystko co z prawej na nowe i [automat-usunięto wulgaryzm] zbita nadal trzęsie poprostu w rozpedzaniu czuć jak cale auto delikatnie wibruje jak coś zachorowało innego modle się by zdechło wreszcie bym mógł zmienić i jeździć normalnie równo bez telepotannn
Widzisz a umnie telepie jak jade powyzej 120 czy nawet 130 km/h. Rozbieralem ostatnio przegób prawy wewnetrzny ( ten przy podporze) ale luzów ani nic innego nie zauwazylem. Delikatny luz jest na calosci przegubu jak łapie sie reka za oske i rusza czy to na boki czy gora dół. Taki luz musi byc bo w koncu nie homokinetyczny przegub tylko tripot. Luz moze ze 2 mm bo chodza sobie te kamienie w przegube. na samych kamieniach nie ma luzów. Jeszcze sprawdze ten lewy, moze zamienie je miejscami ale aktualnie jestem chory wiec sobie odpuszczam robote.
Jesli nic to nie da to moze kupie przeguby wewnetrzne jakies w miare dobre i wymienie na probe.
Szkoda mi pisac co i jak. Tyle PW napisalem do tych ludzi z allegro i sie nadzwonilem ze juz mam dosyc. Te przeguby za 130 zl to kaszana nieprzecietna. Sa tez drozsze ale kto wie na ile solidne. Jak sam pewnie zauwazyles niewiele osob podaje jakiej marki jest przegub- boja sie czy jak??
Nikt nie sprzedaje pozadnych bo albo im sie nie chce albo poprostu nie ma dojscia. W okolicznym sklepie moto gdzie tez maja rozne przeguby z solidnych zaproponowali mi jedynie cale półosie LOBRO i w sumie w cenie nienajgorszej bo po 700 zl sztuka. Mimo to jednak jakos mi to nie pasuje wywalac prawie 1500 zl gdzie musze jeszcze stare zdać.

Wykuruje sie to zamienie miejscami polosie, pozniej zakupie ewentualnie HARTa przeguby wewn i zobaczymy. Ja nie mam az tak dokuczliwych tych wibracji bo jezdzac przepisowo nawet na ekspresowce to nic nie slychac.
Ten z allegro to jakis gumowy z stylu KAMOKA i nawet jakbym go mial za free to bym nawet go nie zalozył bo szkoda mojej roboty.
ja kupiłem w motomaxie , to nic innego jak przegób z audi A6 (jest taki sam tylko niższy ) z dospawaną podstawą z SGA , Czyli wystarczy kupić na szrocie niezniszczalny przegub z audi , kawałek tokarki ,suwmiarka + dobry migomat i można zrobic sobie samemu taki przegub
w sumie to dziwne ze spidan tez sie wykrzacza. W zasadzie lobro i spidan to jedna marka GKN'a z tym ze moze jakas niskobudrzetowa i pewnie dlatego. W sumie ori przeguby a nawet polosie w naszych autach to GKN i sprawdzalem po nr to wyglada na LOBRO. W aso wolaja za cala polos okolo 1500 zl bo sprawdzalem a za sam przegub wewnetrzny 760 zl. To ja juz wole to samo miec za 700 zl z tym ze i tak uwazam ze to drogo. Z tymi przegubami od audi A4 A6 A8 to tez sprawdzalem i faktycznie nie pasuje tak do konca i trzeba by chyba przespawac to mocowanie od naszego. Jakies dziwne opinie krążą po necie jak widac bo nawet gosc z allegro wciskal ze te od tourana i audi pasuja abylem w sklepie i przymierzalem do podpory polosi i nic z tego nie pasuje. Fakt motomax oferuje takie przegub od audi zmodzony i nawet na fotce widac i w opisach ze to GKN.
Jeszcze myslalem zeby ten przegub od audi podmodzic w prosty sposob. On ma wiekszy rozstaw srub mocujacych ale mozna by to zmienic nawet domowym sposobem. W SGA jest rozstaw na srednicy 104 mm. W sumie to mialem tez w reku przegub od golfa 5/ tourana ze skrzyniami DSG. Tez podobny poza tym ze rozstaw srub jest na srednicy 100 mm a nie 104 ja unas ale i to mozna zmodzic. Z tym ze i tego przegubu nie moglem namierzyc z LOBRO. Lipa nieprzecietna. Czemu w tych SGA nie zrobili przegubu jak w golfie 4 zaden tripot tylko normalny kulowy. Wytryzma dwa razy wieksz eobciazenia i nie do zaorania a poza tym dostepnosc. Po co mi cal apolos jak mam wywalony przegub wenetrzny.
Przekierowanie