Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Trzęsie kierownicą i całą budą
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jeszcze jedna sprawa, miałem regenerowaną maglownice i w sumie tak teraz sobie przypominam że te problemy się nasiliły po jej wymianie. czy to moze miec coś z tym wspolnego ?
Nie sądzę. Magiel nie powinnien mieć nic do tego. Gdzieś na drodze skrzynia, podporą półosie z przegubami.
Witam

A czy zwrotnica może też wpływać na bujanie tego samochodu ?
Zwrotnica to kawał żeliwa. Co z tym miałoby się stać.
Jeszcze jedno pytanie, po założeniu tej skrzyni z kodem ehl wydaje mi się że te półosie idą pod dziwnym kątem, zauważyłem też że ten silnik da się cofnąć o jakieś 2 cm bo są dodatkowe otwory na przekręcenie poduszek. Czy jeżeli silnik poszedł by trochę do tyłu to jest szansa że zmieni się kąt położenia pół osi ?

Pozdrawiam
A wymieniales to sam? Bo ja ostatnio miałem podobne problemy po wymianie sprzęgła u mechanika. 4 śruby od poduszek niedokręcone, 4 śruby od sanek niedokręcone. Jesteś pewny co do tych przegubów? Bo ja niestety u siebie ich trochę przerobiłem i najlepiej spisują się te od audi ze szrotuSmile
Sam nie, wymieniacz to robił teraz zaprowadziłem do prawdziwego mechanika. Bada szuka przyczyn no ale żeby np połosie za 650 zł za sztukę też taki cyrk robiły?
2023 r wszystko jest liche, niestety. Lepiej wewnętrzny że szrotu niemieckiej produkcji niż nowy takie czasy.
Nie jest istotne ile ktoś za cos zapłacił tylko jakiej to firmy jest. Niby lobro to gkn ale ciort wie czy też nie trafiłeś na jakieś regenerowane. Coś ta cena taka wcale nie wygórowana jak na tą firmę.
Od którego AUDI (rocznik ,model ,napęd )podejdą wewnętrzne przeguby do Szarika ?
Mam niedaleko szrot z częściami od AUDI i chciałbym sie zaopatrzyć w odpowiedni towar do mojego pędzidła .
Przekierowanie