Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Trzęsie kierownicą i całą budą
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
a poduszki silnika i skrzyni sprawdziłeś?
No takie oczywiste rzeczy sprawdzone na początku.
stawiam na tłumik
a cisnienie w cylindrach? masz jednakowe?
w audi v6 mialem podobny objaw - okazalo sie ze jeden tlok sobie pracowal ... bo pracowal
cisnienie w tym cylindrze bylo znikome Smile

piszesz ze ma moc... owszem moze miec bo nie wiem czy odczujesz brak mocy jesli od poczatku tak masz
a ubytek 1/6 mocy przecietny uzytkownik nie odczuje
Jakby nie pracował jeden cylinder to by było bardzo odczuwalne zaraz z niskich obrotów. Po drugie nie doczytałeś opisu sytuacji. Mam ten samochód od dwóch lat, a problem pojawił się kilka miesięcy temu po tym jak ciągnąłem z Niemiec lawetę z autem, więc około 2 ton na haku. Jakby nie było kompresji na jednym cylindrze na pewno bym to zauważył. Po drugie, tak jak pisałem w pierwszym poście, czym większą masę musi samochód ciągnąć tym jest to bardziej odczuwalne, czyli z ciężką przyczepą drgania są gigantyczne, aż całym autem trzęsie. Brak pracy jednego cylindra nie byłby uzależniony od ciągniętej masy. Wszelkie problemy z wtryskiwaczami itd też odpadają, bo mam w tym aucie instalację LPG na ciekłym wtrysku i to samo się dzieje na benzynie jak i na LPG.

Kolegę Szarik1, który pisał o układzie wydechowym prosiłbym o sprecyzowanie pomysłu, bo niezbyt zrozumiałem na czym miałby problem polegać.
a podpora ośki?
wymieniales półośki z podporą?
Bardzo proszę o dokładne czytanie opisanego przeze mnie problemu. Objawy występują również na postoju, czyli gdy dodaje się gazu na "luzie". Nie ma to więc związku z przenoszeniem napędu na koła.
dajcie znać czy ktoś zakładał przeguby wewnętrzne motomax, ja mam od nich półoś ale planuję zmienić też wewnętrzne bo drgania są dalej
tak, motomax robił dobrą robote w 2010 roku.
a teraz juz nie robią?? Tez sie przymierzam do tych ich przegubów. Gadalem z nimi kilka razy tel i mailowo a te tematy z polosiami, podporami. Niby sa obeznani w tych tematach. Jedynie co to sa nieugieci co do ceny. Aczkolwiek i tak sie wydaje nieduo za pozadny przegub GKN'a zamiast prac te padliny oryginalne po wielkich znizkach za okolo 750 zl za jedna sztuke polosi ( wewn i zewn i oś) i jeszcze trzeba zdac stare. Zewnetrzne nie siadaja tak jak wewentrzne wiec nie ma potrzeby ich wymieniac.
Przekierowanie