Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Trzęsie kierownicą i całą budą
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Skf sie popsul okropnie a kiedys to byly pozadne czesci. Tyle ze robili lozyska rolki. Przeguby to raczej nie. Cena troche niskawa bo sam przegub zewn bywa w tej cenie pozadnej firmy. Ja mimo to jestem zawsze za przegubami wewn z audi. Zewnetrzne to tez mozna dac z uzywki lub innego vaga.
Te wewnętrzne od V-Maxx'a to też z gumolitu ..??
--> http://allegro.pl/przegub-wewnetrzny-aud...72748.html
Koledzy podpowiedzą. Sharan 2005 AUY.
Wojuję z telepaniem budy podczas jazdy. Wymieniłem przeguby wewnętrzne (GSP), jest jakby lepiej, ale dalej praktycznie na wszystkich biegach pomiędzy 1500 a 2300 obrotów czuć wibracje. Po podłączeniu kompa widać coś takiego
https://zapodaj.net/2604237594ed9.jpg.html
Jak widać pierwsza pompka wyjeżdża poza zakres.
Pytanie brzmi - czy to może być powód telepania budą? Mi się zdaje, że telepanie jest mechaniczne, mechanik podejrzewa nierówną pracę silnika.
Nie znam się na tych parametrach, nie wiem czy taki wyjazd (może być 2.8, jest 2.99) to już zgon pompki całkowity? Jakie będą skutki jeżdżenia z taką pompką?
Ręce mi trochę opadają. Od 15 lat jeżdżę vw, ale to mój pierwszy z pompkami, wcześniej były same starsze, tradycyjne układy wtryskowe. Nigdy w życiu nic w nich nie dotykałem, z tym nowym same problemy.
Witam

zbieżność sprawdz.

Pozdrawiam
Telepanie występuje w określonym zakresie obrotów. Przy prędkości 130-140, bo do takiej sprawdzałem, nie ma telepania a przynajmniej jest niewielkie. Nie wiem czy to kwestie półosi, może tej nieszczęsnej podpory, nie mam porównania. W starym szaranie takie problemy nie istniały.
Trzeba sprawdzic czy te telepania sa zalezne od predkosci czy obrotow silnika czy moze pod obciazeniem sie to ujawnia. Czyli np gdy przyspieszamy na wysokim biegu jakbysmy dobijali specjalnie dwumas.
Napewno wartosci 013 mowia ze jest problem z uzyskaniem mocy odpowiedniej na pierwszym cylindrze. Wartosci dodatnie to zeiekszenie paliwa na tym wtryskiwaczu bo brak tam powera z jakuegos powodu. Co moze byc powodem? Oczewiscie problem z pompka ale tez nieszczelnosc na tym garze czyli zawory moze pekniety pierscien moze porysowany cylinder a moze i nawet podgieta korba. Do koloru do wyboru. Tak jak i tez problem z uszczelniaczami na pompkach czy chocby wydatek pompy tandem a nawet zawalony smok lub filtr paliwa.
Co do podpory to juz sporo pisane bylo. Sama podpora i luz na wieloklinie nie stanowi problemu i ludzie tego nadal nie rozumieja. Luz jest tez na dyferencjale i co tam nie przeszkadza? Problem jest z lozyskiem podporowym ktore jest po wielu latach wyrwane z gumy. Tu pojawia sie wtedy brak osiowosci wiec i telepanie.
wesol- jak rozebrać ten krzyżak żeby sprawdzić luz na nim ?? czy w ogóle jest to wykonalne ?
Seat Alhambra 2004, 1,9.tdi, 115km, 6 biegów manualna skrzynia, napęd na przód.

Witam serdecznie, mam problem. Przy przyspieszaniu lub hamowaniu w zakresie prędkości 100-130 kierownica drży/lata lewo-prawo jak przy skręcaniu.
- koła proste, wyważone, ciśnienie w oponach ok, opony nowe,
- pierścienie centrujące nowe,
- tarcze nowe, drżenie przy hamowaniu przepustnicą/tempomatem więc bez udziału ukł. hamulcowego.
- geometria ok
Jak prędkość ustalimy np 120 na tempomacie i jedziemy stałą lub wrzucimy na luz to drżenie ustępuje
Miał ktoś coś podobnego? Podejrzewam przeguby wewnętrzne ale wymieniać od razu mi się nie uśmiecha...
Witam.
Przeguby zrobione, telepka 30%mniej, okazało się, że wałek na skrzyni, ten łożyskowany pod okrągłą zaślepką po stronie kierowcy jest wyrobiony, delikatnie ale jest. Czy ktoś z forum miał podobny problem i ma rozwiązanie inne niż wymiana skrzyni/obudowy skrzyni?
Wkłada tam się podkładkę poszukaj na you tube" likwidacja luzu seat leon arl" , Ale to nie ma nic do telepania buda
Przekierowanie