Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Trzęsie kierownicą i całą budą
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(07-10-2017 13:19)wesol napisał(a): [ -> ]Ciekawe na jakiej firmy to powymienial bo ma to kolosalne znaczenie.

no dokładnie , może założył jakieś na sztywnym krzyżaku ;-(
prawa strona rozebrana wieloklin jak nowy widać ze ktoś tu zaglądał , pzegóub wewnętrzny tez jakiś taki błyszczący nie lata jak żyd po pustym sklepie ,Prawa strona sprawia ważnienie ok , jutro wyjmę lewa pół os
Jeszcze raz powiem. Wieloklin ma byc tylko zeby przenosil ruch obrotowy. Jego stan nie powoduje drgan. Czyli póki sie nie ukreci na okraglo to moze byc.

Luz na przegubie to luz pol milimetra wiec metoda na szarpaka to lipa. Czy on wyglada tak czy siak to nieistotne. A wrecz obawialbym sie jakiegos srebrnego ze to jakis badziewny zamiennik. Przeguby wewn musza byc ideolo oraz w podporze to lozysko w gumie.
(09-10-2017 13:33)wesol napisał(a): [ -> ]Jeszcze raz powiem. Wieloklin ma byc tylko zeby przenosil ruch obrotowy. Jego stan nie powoduje drgan. Czyli póki sie nie ukreci na okraglo to moze byc.

Luz na przegubie to luz pol milimetra wiec metoda na szarpaka to lipa. Czy on wyglada tak czy siak to nieistotne. A wrecz obawialbym sie jakiegos srebrnego ze to jakis badziewny zamiennik. Przeguby wewn musza byc ideolo oraz w podporze to lozysko w gumie.

wszystko oryginał vw z praawiej strony i wizualnie ładnie wygląda , wiec wymienię lewy przegób i zobaczymy czy pomoże , jaki smar tam nawalic i ile ?
Wesol ratuj ;-) , wytargałem 2 półski juz leza na betonie i co dalej jak sprawdzic która ? o ile krzyżak z galaxy wyszedł z kielicha to ta z audi nie wychodź Angry . jak ja rozebrać , ech zachciało mi sie mechanikowania - może tel ..?
W audi sa krawedzie zaklepane by krzyzak nie wychodzil. Trzeba rozszlifowac krawedzie i wtedy wyjdzie. Jak wyciagniesz krzyzak z tego przegubu z twojego auta to sprawdz luz na talezyku na tym osadzeniu na kuli. Oczewiscie w kierunku jak sie obraca ta czesc. Bylo i tym na forum wiele razy.
(09-10-2017 17:06)wesol napisał(a): [ -> ]W audi sa krawedzie zaklepane by krzyzak nie wychodzil. Trzeba rozszlifowac krawedzie i wtedy wyjdzie. Jak wyciagniesz krzyzak z tego przegubu z twojego auta to sprawdz luz na talezyku na tym osadzeniu na kuli. Oczewiscie w kierunku jak sie obraca ta czesc. Bylo i tym na forum wiele razy.
sprawdzę ten luz w palcach ? bo tez mam sam krzyzak ale nie mogę zdjąć talerzyka
. on tz talerzyk z krzyżaka jest demontowalny ? dopuszczalny jest luz miedzy wieloklinem krzyżaka a rurą półośki taki 1 mm ??
(09-10-2017 17:10)kotlet napisał(a): [ -> ]
(09-10-2017 17:06)wesol napisał(a): [ -> ]W audi sa krawedzie zaklepane by krzyzak nie wychodzil. Trzeba rozszlifowac krawedzie i wtedy wyjdzie. Jak wyciagniesz krzyzak z tego przegubu z twojego auta to sprawdz luz na talezyku na tym osadzeniu na kuli. Oczewiscie w kierunku jak sie obraca ta czesc. Bylo i tym na forum wiele razy.
sprawdzę ten luz w palcach ? bo tez mam sam krzyzak ale nie mogę zdjąć talerzyka
. on tz talerzyk z krzyżaka jest demontowalny ? dopuszczalny jest luz miedzy wieloklinem krzyżaka a rurą półośki taki 1 mm ??
dopiero wymyłem i zdemontowałem ten z audi -
,na galaxowym ;-) ciężko wyczuć jakikolwiek luz na tych talerzykach ale zastanawia mnie luz z na wieloklinie ,np ten z audi stoi sztywno
niekiedy trzeba prawie nabijac ten krzyzak a niekiedy wchodzi dosc luzno. Jesli nie lata jak wsiekly to nie ma problemu.
(09-10-2017 22:39)wesol napisał(a): [ -> ]niekiedy trzeba prawie nabijac ten krzyzak a niekiedy wchodzi dosc luzno. Jesli nie lata jak wsiekly to nie ma problemu.
dzięki - moje ulubione wakacyjne okolice ( trochę z tymi promami przejeba...ne ) stawiam 0,7 % w następne wakacje ;-)
Przekierowanie