Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
to lozysko w zamienniku to kibel nieprzecietnydlugo to nie posłuzy. Przerabialem to. Motomax robi i te frezy na obu czesciach oraz i to lozysko robia z przerobka.
Kosz trzeba wyciagnac bo na osce masz pierscien segera i wtedy sciagniesz ja z kosza. Teroretycznie to i dalo by sie wyciagnac ta poloske z lozyskiem ale jest tam wlasnie mocno wprasowana. Ja wyciagnalem to lozysko i obrocilem je o 90 stopni by pracowalo w innym miejscu. Oczewiscie dolozylem tez i smaru do niego. To lozysko siedzi w gumie ale niby motomax przerabia tak ze jest pierscien metalowy z lozyskiem juz typowym ktore wciskasz i zabezpieczasz i po sprawie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 377
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
1
zgadzam się co do jakości tego łożyska i wiem o motomax, już brałem u nich półoś prawą krótka (podpora) do innego SGA.
Wymieniłem to łozysko bo auto nie może stać, jest bardzo potrzebne i musi zostać doinwestowane o półoś motomaxa i w chłodnicę oleju skrzyni biegów (ciąganie przyczepy i dynamiczne jeżdzenie).
Jescze kilak tys. km musi przejechać na tym łozysku ciekawe jaki będzie jego stan przy demontazu, postaram się napisać i sfotografować.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
16-05-2013, 19:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-05-2013, 19:20 przez wesol.)
bede wdzieczny za fotorelacje. Te lozyska sa dostepne jako zamiennik do jakiegos forda ale nie pamietam ktorego ( napewno nie chodzi o galaktyke). Ale wlasnie tez nie jest zbytnio wytrzymale. Pożądne albo ori albo cena kosmos albo niedostepne jest. Mimo to wole i tak zakupic pozadne lozysko np faga i wstawic je w tulejke dorobiona bo lozysko kosztuje 30 zl a dorobienie tulejki mysle ze nie wiecej jak 50 zl. NAwet jakbym sie zamknał w 100 zl to mam pozniej mozliwosc wymiany za grosze a nie ze sie wysypie to i nie naprawisz tego. Poza tym w lozyskach masz do wyboru w ich oznaczeniach różne mozliwosci np wybierzesz sobie lozysko z lekkim luzem albo do wiekszych obciazeń itp.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
smoku1
Użytkownik niezarejestrowany...
Galaxy 1,9 tdi 2001 rok AUY
Proszę wszystkich o pomoc bo już nie mam siły walczyć dalej.
Problemem stanowią wibracje przenoszące się na nadwozie i kierownicę. po paru kilometrach na trasie (po nagrzaniu silnika)występują te wibracje razem z terkotaniem, rzężeniem oraz szumem (zwiększającym swoją intensywnosc wraz ze wzrostem obrotów silnika ale szczególnie odczuwalne przy hamowaniu silnikiem). Samochód zle sie prowadzi, wrazenie ze nie chce skręcać na luku (ale z ukladem kierowniczym wszystko w porządku). Czasem na ulamek sekundy zaczyna sciagac w lewo, czasem w prawo ale generalnie jedzie prosto jak puszcze kierownice. Jadąc na trasie np 80km/h czyc wibracje na kierownicy i w podlodze.
Co było robione:
1. Porządek z kołami (nowe opony,sprawdzone, przełożone z kół zimowych felgi)
2. Sprawdzenie luzów w zawieszeniu i ukladzie kierowniczym,brak.
3. Zbieżność sprawdzona ustawiona.
4. Wymiana koła dwumasowego.
5. wymienione elementy półosi długiej - podpora z łożyskiem plus element wychodzący ze skrzynie biegów, bez zmian.
6. Wymiana kompletnej półosi prawej z przegubami (nowa motorcrafta oryginalna) bez zmian.
7. Założyłem kompletną półoś wyjętą z prawej strony na lewą stronę, ale dalej to samo.
Czy możliwe ze oba przeguby wewnetrzne są uszkodzone w takim samym stopniu?
jakubek_w
Użytkownik niezarejestrowany...
czesc, witam mam galaxy 2002 2.8 v6 AYL silnik i mam dokladnie ten sam problem.nikt nie zna przyczyny . z vag comem w rece zadnych bledow i walcze a tym juz 3 miesiace i koszta zaczynaja przewyzszac cene zakupu samochodu.wymienilem :
-czujnik pcv odpowietrzenia komory walka rozrzadu
-przeplywomierz
-wszystkie podcisnienia
-czyszczenie przepustnicy+adaptacja
-6 cewek
-2 kompl.swiec zapl.
-2 sondy lambda
-wydech kompletny bez katalizatora
-wszystkie polaczenia z masa
na czesci nie zalowalem wiec wszystkie vw/audi i dalej to samo.
dodam ze moj to manual i sprawe polosi i dwumasu wykluczylem na samym poczatku ze wzgledu ze silnik wibruje/drzy na biegu jalowym przy dodaniu gazu jak i przy schodzeniu z obrotow przedzial 1200-1800 obr podczas jazdy jakby bardzo mala troszenke gorzej w tym zakresie .
Jesli kolega rozwiazal zagadke bardzo prosze kontakt i vice versa.
dodam jestem zalogowany w polsce,anglii,usa w klubach fgoc,vr6,r32,golfow i do tej pory nic
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
15-08-2013, 06:32
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-08-2013, 06:32 przez wesol.)
albo porblem z ukladem wtryskowym i na któryms wtrysku jest zonk i nie podaje paliwa tyle ile trzeba lub poprostu sika a nie rozpyla. Mialem taki pryzpadek w benzynowcu. Chyba ze moze jakas dwumasa sie skonczyla lub skiepszczyla i rzuca wtedy.
Na pracujacym silniku odlaczaj wtyczki pojedynczo z wtrysków.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
jakubek_w
Użytkownik niezarejestrowany...
kolega moze miec racje.W moim przypadku nic wiecej nie zostalo,chyba ze wiazka ale tez sprawdzona w czasie montazu lpg(mierzac omomierzem kontynuacje na wtyczce wtrysku i wtyczce z ecu mialem te same wartosci na kazdej wtyczce)dowiedzialem sie ze vw/audi nie stroni od problemu wtryskow.czeste niedomagania badz czesciowe zatkanie z brudu/nagaru dlatego tlumaczy to prace rowna na wyzszych obrotach.vag com nie pokazuje wyrzucanego zaplonu ale na wykresie przebigu pracy wtryskow juz tak roznice w ilosci i czasach za pomoca wykresu.wiec trzeba to sprawdzic,wyczescic badz wymienic.
jesli chodzi o prace na lpg komputer wciaz uzywa sygnalu benzyny i pracuje na benzynie jak zimny poprostu powiela blad wtryskiwaczy benzynowych
Liczba postów: 946
Liczba wątków: 58
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
1
30-08-2013, 19:16
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-08-2013, 21:29 przez raventes.)
W związku z zamknięciem mojego tematu postanowiłem założyć 3 nowe - zgodnie z pkt 12 regulaminu ( 1 problem = 1 temat ).
Tak więc auto co jakiś czas wpada w wibracje. To znaczy czasami w trakcie jazdy czuć delikatne wibracje wewnątrz auta. Wystarczy jednak zatrzymać pojazd, ruszyć ponownie i wibracje ustępują. Nie ma znaczenia czy silnik ciepły czy zimny. Jest to nieregularne czasowo.
2 mas i 1 podpora była wymieniana.
Co może być powodem takiego zachowania auta? Co i jak sprawdzić?