Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Moduł komfortu/centralnej elektryki - kodowanie/dodawanie funkcji/zmiana modułu/rozpiska/pytania/problemy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Co do ilości migniec sprawdź w Adaptacja kanał 31
A jeśli masz rozpiskę do Vds pro to bym poprosił. Zbieram materiały do poradników. Ostatnio zmieniałem opcje podświetlenia licznika po zapłonie niezaleznie od włącznika świateł
Coś bliżej bym prosił o tej procedurze zmiany kliknięć.
Najpierw sprawdź czy jest dostępny kanał 31 bo to zależy od wersji sterownika
Jak sprawdzić czy można wejść na kanał 31.
(Operuje nieco kablem od czasu do czasu, ale jak mam to wypisane. Dlatego proszę o więcej szczegółów.)

W załączniku tabelka wg. której można pogrzebać w eepromie za pomocą VDS-PRO

- U siebie włączyłem trąbniecie sygnałem przy zamykaniu auta, miałem tylko kierunkami (auto ma na podszybiu dodatkowy sygnał do alarmu) - edycja w eepromie 61002.
Osobno trzeba to aktywować dla zamykania i otwierania auta.
W EEpropmie 61003 można zmieniać czasy świecenia lampek, czasy załączania alarmu, czujników. Można zmienić prędkość przy jakiej nastąpi ryglowanie drzwi.

W tej tabelce jest opcja "Aktivierungsdauer für Quittierung durch Horn bzw. Sirene (ZV)" - jest to czas działania sygnału (trąbniecia). Ustawiałem rożne czasy i powiem że jak się wpisze "1" to jest 16,7 ms - nie zdąży zadziałać sygnał. przy pozycji domyślnej "2" (2*16,7ms) jest to dyskretne trąbniecie-OK. Natomiast jak się da "3" (3*16,7ms) to już jest wiocha- mamy normalne "PIP" - wszyscy się oglądają. Oczywiście można ustawić nawet czas trwania sygnału do 4,24s (to by dopiero wszyscy wiedzieli ze zamykamy auto).

Tutaj link do zagranicznego forum z rozpiską VDS-PRO
https://www.sgaf.de/node/253329
09 centralna elektryka 10 kodowanie kanał 31 ( niestety w niewielu sterownikach ta opcja działa ). Jeśli się „przyjmie” trzeba w okienku adaptacji wpisać nowa wartość ( zamiast standardowej 3 na przykład 5 co będzie odpowiadało 5 mrugnięciom, zakres dostępny od 1 do 5 )
Niestety ale u mnie kanał 31 nie idzie (7M3 962 258 AH).
Resztę pytań odnośnie centralnej elektryki i kodowania dałem w innym poście - zbiorczym (wydaje mi się ze właściwszym).
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...#pid115725
Witam
Dziś przeglądałem kanały w centralnej elektryce (09), jest ich tylko kilka u mnie(7M3 962 258 AH) i chciałbym się dowiedzieć co się w nich przestawia:

ch10 Adjustment - Alarm horn - Instaled (kodowanie jest 0)
ch11 MalfQuery - WinShldHtr - ON (kodowanie 1)
ch12 WarnBuzz - Load Mgmt - OFF (kodowanie 0)
ch13 TimerRear - WindowHtr - YES (kodowanie 1)
ch14 WindowOpen - viaRearLock - Deactivated (kodowanie 1)

Co to są za opcje i co można w nich zmienić? (innych nie znalazłem w 09).
Witam.

Zmień kodowania, a się dowiesz dokładnieWink. Pierwsze, to przy fabrycznym alarmie sterowanie/używanie "syrenki" alarmowej; drugie to sterowanie włączaniem/wyłączaniem ogrzewania przedniej szyby; trzecie, to sterowanie brzęczykiem, tym gdy np. zostawiamy światła przy wyłączonym zapłonie i wysiadamy; czwarty, to czasowe sterowanie ogrzewaniem tylnej szyby; piąte to bodajże sterowanie szybami przez zamek w klapie.

Pozdrawiam
Wielkie dzięki.
Jak to mówią, zmieniłbym ale się boję Big Grin.
Dopiero od niedawna operuję kabelkiem i po prostu poszukuję nowych opcji.
Ograniczam się na razie do SGA (choć mam też Fabię 2001, ale tam jeszcze nie mam odwagi).
Najcenniejsze to pokazanie znajomym którzy mają SGA od lat że mają ukryte opcje i nie wiedzieli o nich.Smile
Mina kolegi bezcenna Tongue gdy zobaczył ze jego auto (Sharan2005) ma COMMING HOME, szyby z pilota, komfortowe kierunkowskazy, kontrolkę przyczepy, sygnał dźwiękowy przy zamykaniu i otwieraniu auta z pilota.
Jeśli szukasz modyfikacji to mogę Ci opisać jak zrobić podświetlenie zegarów po zapłonie bez wyłącznika świateł.
Jeśli masz dużego FISa a nie masz manetki opcji MFA ( takie cuda się zdarzały) to jest możliwość wyświetlania ile kilometrów można przejechać na paliwie w zbiorniku
Przekierowanie