Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Moduł komfortu/centralnej elektryki - kodowanie/dodawanie funkcji/zmiana modułu/rozpiska/pytania/problemy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Wczesniej laczylem sie bez problemu a teraz nic
Odgrzewam kotleta Smile

Zacząłem dłubać w mojej alehambrze vagiem, nasunęło mi się pytanie.

Jeśli otwierając recode w VAG 409-1 mam następujące wartośći:

Software coding - 16385
Workshop Code - 00020

i zastosuje się do powyższych całość po zastosowaniu powyższej matematyki i zapisując na kanale 27 czy myślicie że nic nie spale? Smile
Nic nie spalisz. Albo coś będzie działać, albo nie będzie. Ale po przekodowaniu wrócisz do poprzedniej funkcjonalności.
Swoją drogą to jaki sens ma blokowanie drzwi po przekroczeniu 14km/h?
Już bym bardziej zrozumiał, że jak jadę wolniej niż jakaś mała prędkość - wtedy bym pomyślał, że to taki system aby na skrzyżowaniu nie wpadł nikt do samochodu po torebkę...

Ale powyżej?
to trzeba spytac inzynierow z wolfsburga.

Generalnie ta fuknjcja mi nie podchodzi. Kiedys bawilem sie tym w poprzednim golfie chyba ze 4 lata temu. Fajne jest to póki jakis zamek nie zacznie szwankowac. Niewielka usterka w zamku i beda cyrki. np krancowka w zamku nie dawala info o zamknieciu i za kazdym razem jak zwalnialem przed skrzyzowaniem ponizej tej predkosci 15 km/h to po przyspieszeniu ponownie zamykla zamki. I tak w nieskonczonosc Chodzi oto ze modul widzial z ezamki nie sa zamkniete wiec ponawial. Sam centrlany dzialal poprawnie i nie bylo widac usterki tego zamka. póki wszystkich zamkow nie rozebralem i nie poprawilem luty to ten myk byl troszke denerwujacy. Zreszta zbedny bajer jak dla mnie. Generlalnie jesli chodzi o zamkniecie przy wolnej jezdzie to nie am takiej potrzeby bo jak ruszysz i przekroczysz te 15km/h to zamyka i nie otwiera jak zwolnisz wiec w korku masz drzwi caly czas zamkniete. Dopiero po nie tyle co zgaszeniu auta a wyciagnieciu kluczyka zamki sie otwieraja.
Ruszasz, drzwi zamykają się powyżej tych 14 km/h i są zamknięte, póki nie zgasisz silnika lub je ręcznie otworzysz. Każdy postój na światłach odbywa się przy zamkniętych drzwiach, więc nikt Ci do auta nie wlezie.

Działa!
Mnie ta funkcja pasuje, zawsze można ją deaktywować jak będzie problem z którymś, 5 min i po sprawie, więc nie rozumiem o co chodzi.
(07-10-2014 11:50)rodzynek napisał(a): [ -> ]Ruszasz, drzwi zamykają się powyżej tych 14 km/h i są zamknięte, póki nie zgasisz silnika lub je ręcznie otworzysz. Każdy postój na światłach odbywa się przy zamkniętych drzwiach, więc nikt Ci do auta nie wlezie.

Działa!

Działa Ci to w Twoim aucie? Jeśli tak to nawet nie wiedziałem, że taka funkcja w MK I jest.
Ha! Nie wiem czemu jakoś wyobraziłem sobie, że po przekroczeniu 15km/h zamki się ryglują a jak zwolnimy poniżej to się odryglowują :-)
Dla tego wydało mi się to bez sensu.
U mnie nie działa, bo nie chcę. A nawet nie wiem, czy jest taka opcja w MK I, bo nie próbowałem. Ale wiem na jakiej zasadzie działa ten patent Wink

(07-10-2014 17:03)Scrappy napisał(a): [ -> ]Działa Ci to w Twoim aucie? Jeśli tak to nawet nie wiedziałem, że taka funkcja w MK I jest.
Przekierowanie