Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Sprzęgło, docisk, koło dwumasowe, zestaw - jakie/zamienniki itp.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Razem. Jak się uprzesz to można to rozebrać i dosmarowac.
Cześć,

Panowie, mam pytanie.
W moim Shariku 1.8T AWC 2001r (skrzynia 6b) (nie znalazłem podobnego wątku w Silnikach Benzynowych Wink ) właśnie padło Koło Dmumasowe. Cały nowy komplet Sachsa (koło, sprzęgło + wysprzęglik) to koszt 2400zł. Słyszał ktoś może o patencie założenia jednomasy do 1.8T AWC? Z tego co już zdążyłem się zorientować to sprzęgło u mnie ma 240mm i takich typowych dedyków np od Valeo nie ma... :/
Z drugiej strony natknąłem się na info, że ktoś zakładał JM Valeo od 1.9TDI.
Czy ktoś coś słyszał w tym temacie? Problem polega na tym, że nie mam bardzo pola do eksperymentów. Ale przy tej cenie za części jest na czym oszczędzać... więc pytam.

ps. Jeżeli Moderator uzna, że jednak benzyniak powinien być w benzyniakowym forum to proszę o usunięcie.
Tak z czapynto to nie pamiętam ale zdaje się że zestaw od 1.9 TDI pasuje też do 1.8t. czyli Valeo JM spokojnie można założyć.
Dzięki za nadzieję Wink Próbuję znaleźć gdzieś takie info i nie bardzo mogę... a nie mogę zaryzykować zakupu. W specyfikacjach Valeo nie widzę takiego info... osiwieje przez to... Huh
Wydaje mi się że skrzynia tam jest vagowe więc Valeo podejdzie.
Skrzynia u mnie to EHJ,
Grzebię już jakiś czas i jest pewne podejrzenie, że to taki zestaw mógłby pasować:
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro...ywnym.html
Pytanie tylko jak się upewnić.

Niby to też 240mm do skrzyń 6-biegów.
W autach, do których pasuje są Sharany ale 1.9TDI i 2.0TDI - 1.8T nie ma.
Ale z 1.8T są poprzeczne Audi TT czy Audi S3. Sam nie wiem.
Będzie pasować. Tu chodzi tylko oto czy czasem skrzynia nie jest jakiegoś innego producenta. Ale po tym oznaczeniu co podałeś już widać że podejdzie to Valeo.
Żaden sklep/mechanik/sprzedawca nie chciał wziąć odpowiedzialności za to, że to Valeo podejdzie. Nigdzie w specyfikacji nie ma takiej informacji - więc nikt jajek na stół nie położy Wink

Koniec końcem Sharik dostał cały komplet Sachsa: Dwumasa, komplet sprzęgła i wysprzęglik.
Koszty nie małe - ale nie było wyjścia.
No i jestem po wymianie DM, wychodzi na to, że przejechał ok 325tkm bo jeszcze ma ori znaki, przesunął się między masami i zablokował/zatarł dlatego tak mocno trzepało w samochodzie.
Teraz nastała błoga cisza, nie sądziłem, że w Sharanie może być tak cicho w środku, po za tym lekko już mu się odpala i nie trzepie obrotami. Smile
(16-02-2018 15:16)t_grzybek napisał(a): [ -> ]Cześć,

Panowie, mam pytanie.
W moim Shariku 1.8T AWC 2001r (skrzynia 6b) (nie znalazłem podobnego wątku w Silnikach Benzynowych Wink ) właśnie padło Koło Dmumasowe. Cały nowy komplet Sachsa (koło, sprzęgło + wysprzęglik) to koszt 2400zł. Słyszał ktoś może o patencie założenia jednomasy do 1.8T AWC? Z tego co już zdążyłem się zorientować to sprzęgło u mnie ma 240mm i takich typowych dedyków np od Valeo nie ma... :/
Z drugiej strony natknąłem się na info, że ktoś zakładał JM Valeo od 1.9TDI.
Czy ktoś coś słyszał w tym temacie? Problem polega na tym, że nie mam bardzo pola do eksperymentów. Ale przy tej cenie za części jest na czym oszczędzać... więc pytam.

ps. Jeżeli Moderator uzna, że jednak benzyniak powinien być w benzyniakowym forum to proszę o usunięcie.

1,8 t i dieslel 6 biegów wszytsko prawie to samo , tylko inaczej sa rozmieszczone otwory do przykręcenia
na wał
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Przekierowanie