U mnie bylo kolo sasch z sprzeglem luk
i tak zostalo zalozone nowe
jak rozróżnić zgrzyt z łożyska oporowego od problemu z dwumasy?
Kurcze, wciskam sprzęgło i słysze zgrzyt za każdym razem. Słyszałem, że to może być łozysko oporowe, ale i dwumas. Nie bardzo wiem jak to rozróżnić:/
Zdemontować i się dowiesz.
(26-01-2018 12:16)Kostek napisał(a): [ -> ]jak rozróżnić zgrzyt z łożyska oporowego od problemu z dwumasy?
Kurcze, wciskam sprzęgło i słysze zgrzyt za każdym razem. Słyszałem, że to może być łozysko oporowe, ale i dwumas. Nie bardzo wiem jak to rozróżnić:/
Dwumas - stuka ,puka , problem z wrzuceniem biegu aż w dramatycznych sytuacjach wyjdzie bokiem. Łożysko to chyba wiesz jak szumi.
no to jak nic dwumas, jak wysprzęglam słyszę zgrzyt jakby sprężyny
(05-02-2018 13:47)Kostek napisał(a): [ -> ]no to jak nic dwumas, jak wysprzęglam słyszę zgrzyt jakby sprężyny
tylko ze 2mas to raczej słychać taki puk-stuk jakby młotkiem w pustą głowę
U mnie nic nie było słychać, tylko drgania były. Podobnie u mojego ojca w innym samochodzie.
(06-02-2018 12:37)Czerwony napisał(a): [ -> ]U mnie nic nie było słychać, tylko drgania były. Podobnie u mojego ojca w innym samochodzie.
Wibracje się pojawiają jak sie dwumas przytnie w jednym miejscu (pozycji) to tak będzie że buda będzie drżeć .
No właśnie u mnie tak jest, dwumasy jako tako nie słychać, ale drży, że szkoda gadać.
No to uważaj. Myślałem, że jak się objawy nasilą, to zrobię, tymczasem pierdykło bez zapowiedzi i to 400 km od domu. Nic się nie nasilało, po prostu trzask i koniec jazdy. Jedyna pociecha, że mam AC do 500 km.