Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Sprzęgło, docisk, koło dwumasowe, zestaw - jakie/zamienniki itp.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
witam, po przeczytaniu postów wyżej rozumiem iż jest możliwość założenia jednomasy do Alhambry 2001 AUY z 6-cio biegową skrzynią biegów bez obawy że skrzynia będzie wydawać niepożądane odgłosy.
Widziałem na allegro firmy STATIM komplet za niecałe 1000 z wyprzęgnikiem.
Myślicie ze to dobry wybór?
Samochód 115km i jazda głownie po mieście.
Może macie jakieś sprawdzone zestawy proszę pomoc w doborze zestawu be czeka mnie wymiana dwumasy i wszyscy mówili ze na jednomasie będzie skrzynia hałasować

jeszcze jedno pytanie z jakiego samochodu podeszłoby sztywne koło zamachowe ktoś wie??
czy porostu szukać koła zamachowego fi 240mm
Ja za komplet firmy Sachs dwumasa, tarcza,docisk,wysprzęglik zapłaciłem 1530 zł i do tego 175 zł za uszczelniacz na wał z firmy Reinz. Teraz komplety z dwumas,a nie są już takie drogie jak kiedyś.Wink
niestety nie sa tez takie dobre. Poza tym mozna powiedziec ze zanikl tez podzial na te slabsze, srednie i mocne. To juz mozna poczytac na forum golfa od kilku lat. ile osob sie przejechalo na dwumasach btb to mozna ksiazki pisac. jesli chodzi o rozklekotanie jakiejkolwiek dlwumasy to nie ma tu znaczenia jakosc sprezyn jakie sa w dwumasie. Przede wszystkim te sprezyny nie ulegaja ajko takiej awarii. Przecie luzy sie robia miedzy masami i po osi obrotu i poprzecznie tez sie czasami robi luz.

neus dauj sobie statima. Jeszcze lata temu byl dobry do starszych tdi VP. Teraz to juz chyba w niczym nie jest dobry
wymieniłem kompletne sprzęgło i dwumasę LUK (niby tą wzmocnioną). I tu jest pytanie - podczas zmiany biegów (zwłaszcza na 5), a także przy odpuszczaniu gazu, słychać takie klikanie. I teraz - czy wszystko się musi ułozyć i będzie ok, czy już powinienem się martwić?
Nie kumam tego "wzmocnioną"? Numery musiał byś podać to wtedy można powiedzieć co tam masz zapodane. Nic nie musi się układać bo i w nowym aucie z fabryki też się nic nie układa.
no na zamontowanym to Ci numerów już nie podam. Mechanik mówi (znajomy) że wziął od 130 KM wersji.
Mówić to można. W sklepie mówią , mechanik mówi. Sami nie wiedzą a potem założone zostaje co innego. Jak podają w specyfikacji że sprzęgło jest do wersji 115 konnej i 130 i 150 to już jest błąd.
Wesoł daj dla potomności sprawdzone numert katalogowe dobrych kompletnych dwumas do AUY.HuhHuh
Takicxh co troche pochodzą a cena łba nie urwie.
wesol - masz racje, ale nie mam czasu na to, żeby siedzieć przy mechaniku i patrzeć mu na ręce. W tym przypadku muszę wierzyć w to co mówi
Tu chodzi oto że i na allegro znajdziesz że zestaw 038105266AG jest do auy i też będzie tak że z końcówką zamiast AG będzie BA jest do asz oraz btb a czasami dodadzą że do arl i do ajm i też auy. Pisują co chcą a to czy ktoś kupi to do wersji takiej czy innej to nie istotne już dla nikogo. Pasować będzie.
Czyli asz z golfa to nie to samo co asz z sharana. Dwumas z golfa arl jest lichszy jak asz w Sharanie. To i tak niewiele zmienia bo obecnie walą nas po rogach bo taki dwumas zrobiony jakieś 15 łatę temu był dużo solidniejszy jak dzisiejszy. Chyba nie myślicie że ktoś teoretycznie robi trzy rodzaje dwumas na różnych częściach które pasują do tego samego auta. Niby po co sobie komplikować robotę. Sprzedałem koledze dwumasnz mojego golfa 3 asz z przelotem 200 tys km i co chodzi jak lala jak założył do shsrana. Bo jest z 2001 roku. Kupcie taki aktualny i zobaczymy czy wytrzyma 200 tys km. Ja wyciągałem bo miałem już na półce jednomas który założyłem bo i tak auto na większą moc szło.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Przekierowanie