No jeszcze mysle czy nie zaplace te 200zl wiecej i niech mechanik zarobi na moim sprzegle. Cena jest wysoka, zeby warsztat dostal upust. Kolego Arturo ale 20tys to ja w trzy miesiace robie. Jak juz wydaje 2500zl to chcialbym na tym sprzegle jezdzic trzy lata ;-)
no właśnie ja z welmotu zamawiam czesci zawsze najtaniej to pewna firma jak widzisz z gwarancją niema problemów choc została ona mi odzucona ale i tak wychodzą z pomocną ręką bez obaw mozesz zamawiać .ja biore czesci od nich jakies 2 lata
no może i robisz w 3 miechy te 20 k, ja wyraziłem swoją opinię ;-)
Spoko, szanuje to u po to jest forum. Chodzilo mi tylko o to, ze taki przebieg mnie nie satysfakcjonuje. Ostatnio LUKa mechanik zalozyl mi w piatek a zdemontowal we wtorek za tydzien z przebiegiem 2000km. Robie ok 60tys rocznie i auto musi zarobic na mnie a nie ja na nie. Tobie Artur zycze jeszcze wielu 20tysi na tym sprzegle Pozdrawiam.
Edit
Sprzeglo zakupione, jutro powinno przyjsc. W poniedzialek montaz a pozniej juz tylko beztroska jazda :-)
(09-04-2014 06:16)wesol napisał(a): [ -> ]nawet zapewne bylaby utrata gwarancji jesli auto by posiadalo po takiej zamianie na jednomas. Niewazne. Do 6 biegowych nie ma jako takiego zamiennika na jednomas i czy sie to komus podoba czy nie podoba. KAzdy doradza zakladaj dwumas od ASZ/BTB i tyle. To czy trafisz na dobry czy zly to juz nikt poza tym co otwiera paczke nie oceni przez internet.
Masz rację wesol- wymianę na lite koła zamachowe zalecano do aut typu :taxi,policja ...(ogólnie o podwyższonej eksploatacji) 1,9 TDI z skrzyniami 5-cio biegowymi,np;w oct .1 i 2 nr.038105269d i 028105269b o średnicy 228mm,a nie 240mm , właśnie to gwarant takie zamachy sponsorował.
Sprostowanie takie...
Lity zamach jest jednak mniej podatny na zużycie ;widocznie..no i kosztuje 3x mniej
-a co Ty nawet forda przerabiałeś ?
W przypadku skrzyni 6b roznica w cenie zestawu wynosi ok 400 zl. Valeo kit ok 1300, LUK 1500 a Sachs 1700.
w aso forda pracowalem, w zasadzie to w Bemo Motors.
Valeo to tak jakby go wcalenie bylo. Kiedys temat zglebialem bardziej i niby moznaby tam cos dopasowac do tych skryzn 6 biegowych od audi ale dostepnosc czesci wtórnych jest slaba a nowa tarcza i docisk kosztuje okolo 600-800 zl. Ja bede kombinowal z adaptacja poprostu zamachu od ahu/1Z tylko wiecniec zebaty dam z naszego dwumasu. Z dobrym dociskiiem i tak wytrzymuje taki zestaw ponad 400Nm wiec spoko.
Valeo nawet nie brałem pod uwagę,zestaw tej firmy to jakiś odrzut jest,luk i sachs robi tylko te koła ori...a 240 jeszcze też nie namierzyłem,pewnie jest konflikt interesu ,po co produkować tańsze części jak można lepiej zarobić klepiąc dwumasy?