Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Sprzęgło, docisk, koło dwumasowe, zestaw - jakie/zamienniki itp.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Można,można. Nie wymieniaj wysprzeglika i tyle.
Czyli wysprzeglik pasuje do zestawu z 1z i można wstawiać zamiennie z łożyskiem oporowym?
Sluchaj allegro nie jest yznacznikiem tego jak jest w życiu. Tam ludzie sprzedaja rozne rzeczy. Jak juz pisalem jesli ktos sie znajdzie kto zaplaci za dana czesc to ja moge sprzedawac wahacze do samolotu. Wystawie taka aukcje bo nie ma problemu.

Odpisywalem w pracy wiec nie mialem mozliwosci sprawdzenia ale widze w etce ze w SGA w starszej budzie z silnikami na pompie wtryskowej VP i ze skrzynia 5 biegowa maja tez ozysko wyciskowe z wyspreglikiem hydraulicznm centrlanym. Czytaj tez aukcje uwaznie bo zdjecia sa dosc cesto tylko pogladowe i mimo ze na fotce masz tarcze docisk i zamach i lozysko czy wycisk to dalej w aukcji masz napisane ze wchodzi w sklad zamach, docisk i tarcza.
Zawsze mozesz nie wymieniac docisk albo dokupic go w razie co jak zwalisz skrzynie.
W koncu wymieniłem u siebie koło dwu masowe i całe kompletne sprzęgło . jest wyczuwalna różnica przy zapalaniu auta i pracy na zimnym silniku , na ciepłym i stare pracowało cicho bez drgań . Przy okazji zrobiony luz na wałku sprzęgłowym , który wynosił ok 1 cm , i likwidacje tego luzu dała największe efekty, skrzynia wyła na 5 biegu po puszczeniu gazu i było czuc luzy po puszczaniu i dodawaniu gazu , teraz na 5 cisza i zero luzów podczas puszczania i dodawania gazu. Stare kolo po zdemontowaniu nie miało na oko większych luzów jak nowe . Wstawiony LUK .
(14-09-2013 06:17)wesol napisał(a): [ -> ]wszystkie vagi 110 konne i wiecej maja dm. Tylko nieliczne 90 konne jej nie maja.

Da się poznać, że np Alhambra 90 koni ma 1 mas ?
Ze zrozumieniem. Nieliczne VAGi czyli mam tu na mysli nie tylko SGA ale i golfy, leony itd. W SGA 90 konne 1Z/AHU mialy jednomas.
Witam,
mam do wymiany w sharanie 2005r, ASZ, 130KM kompletne sprzęgło.
Sachs cena ponad 2tys zł.
Mechanik zaproponował, że włoży od 2.0 TDI(nowe sachs komplet 1400zł).
Jest podobno wytrzymalsze a pasuje bez problemu.
Spotkał się ktoś z takim czymś?
Poleca dokładnie taki zestaw:
http://www.iparts.pl/czesc/sprzeglo-komp...28649.html

Do tego jeszcze jedno pytanko.
Mechank mówi, że dwumasy czasami trzeba zakładać z jakims "słoneczkiem" do montażu dwumasy. Jednak niby w sharanach bez tego. Jest to ptawda?
Pozdrawiam.
Powiedz temu mechanikowi zeby sie doedukowal bo ciemna masa jest i tyle.
Pasowac bedziepasowac owszem ale poraz setny powtorze ze najmocniejzszy dwumas to od ASZ BTB z sharana alhambry galaxy. Zestaw od 140 konnego BRT to taki sam jak zestaw od 115 konnego AUY a nawet 90 konnego ANU. Dlatego jest tanszy taki zestaw bo jest slabszy. Zreszta dwumas mozna tak szybko zniszczyc ze nie wiem jak tu mowic czy jest tu cos mocniejszego. Chesz tanio i dobrze to zakladaj jednomas od valeo do tych silnikow. koszt okolo 1100-1200 zl a masz spokoj juz na wieki. Tanszy jest z teog wzgledu ze valeo nie jest tak zanamienita marka jak sachs czy luk no i sa pewne przekonania glupie ludzi ze rozwali skrzynie czy ze beda drgania i takie tam. to sa przekoania ludzi co to nigdy nie mieli tego zalozone wiec kompletnie nic nie wiedza a pitola glupoty.
BTB, czyki 150KM ma to samo sprzeglo/dwumas/docisk jak ASZ 130?
Ciekawi mnie to, poniewaz na aukcjach wyczytuje, ze BTB jest mocniejsze...
Ma dokladnie to samo. Zreszta w galaxy nie ma btb tylko jest jako asz1.
To genwralnie prawie niczym sie nie rozniace zestawy. Zaorac mozna szybko kazdy zestaw. Moj 115 konny auy dostal w de na gwarancji kiedys caly zestaw nowy wlasnie ten od asz/btb i tak kleknal.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Przekierowanie