Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Zawór EGR - odcięcie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Aha. Myślałem że musi być na fest. Smile
EGR wyciągałem bez kanału i powiem tak nerwusom nie polecam Tongue wykonalne ale mnie już pomału szlak trafiał.
problem jest z jedną śrubą ale są gorsze rzeczy Tongue
No tak ale wyciągałem też chlodniczke spalin i zaslepialem kolektor. Więc lusterko było potrzebne Smile jeszcze zastała mnie noc i o latarce praca pod chmurką Tongue
Ostatnio koledze wymienialem pompke elektryczna wody i egr tez zesmy wyciagali to trwalo to ze 1.5 godziny z gadaniem w aszu. Odkrecamy dwie srubki tu przy laczeniu rurki odmy z rura dolotowa. Potem te trzy srubki laczace egr z kolektorem dolotowym. Wychodzi ladnie egr z jedna rurka metalowa na te spaliny. Po wyczyszczeniu zapodaje blaszke zaslepiajaca tu wlasnie przy tej odmie zaraz bo latwo to tam umiescic i skrecam.
Pompke wodna to tez wymieniam sam silniczek elektryczny. Wczoraj niby sylwek a tez wymienialem wlasnie ta pompke bo mi gosc sie trafil a sie pieklil.
No mi zeszło trochę.
-EGR aut
-Chlodniczka spalin aut
-Pompa vacum musiałem wyciągnąć do zaklepania (stwierdzam że nie potrzebnie wyciągałem zaklepania się bez problemu na aucie)
-Przy okazji filtr paliwa
-Czyszczenie samego EGR i klapy
-Zmiana oleju filtra i powietrza
-Stabilizator
Jakieś 7h zeszło.
Trochę wynika to też z braku niektórych kluczy.
Muszę kupić cęgi do ściągania tych opasek i zestaw płaskich kluczy i pożądane imbusy. Wtedy to pójdzie szybciej. Smile
Witam zacznę odnośnie tego EGR, że sam miałem ostatnio sytuację w której egr się tak zacinał zazwyczaj na zimnym silniku, że objawy były zaciętych klap w turbo brak mocy auto nie jedzie puszczasz gaz dodajesz i zazwyczaj puszczało i jechał normalnie także warto z marszu zaślepić (zamiast szukać przyczyny w turbo, wystarczy śrubka w przewód zawsze może pomóc) egr jak ktoś zaobserwował podobny objaw.

A odnośnie mojego problemu to jest nieco już bardziej skomplikowany tzn auto kupione na UPG 250 tkm przelotu i wszystko robiłem sam ( prowadzę warsztat ) i jak to bywa z moim szczęściem bonusem po zdjęciu głowicy był pęknięty tłok ale ledwo komory wirowej na dł 2cm, więc poszedł nowy i profilaktycznie kpl. pierścieni z Primy ( każdy może mieć swoje zdanie ja nie miałem jeszcze nigdy problemów z ich produktami ) a poszły ze względu serwisowania auta w trybie LL i to średnio regularnego co po zmierzeniu przerwy na pierścionkach już odbiegały od normy. Po dotarciu tzn około tysiąca spokojniutkiej jazdy przyszedł czas na przegląd i oprócz standardu czyli odkształconej pokrywy od strony kolektora z której podciekało mimo nowej uszczelki zauważyłem, że z dziurki w egr mocno się poci a wręcz potrafi kapnąć olej ( turbo regenerowane jeszcze w DE jakieś 20 tyś km przed UPG ) i moje pytanie brzmi czy bawić się w wydłubanie całej gruszki i zaspawanie, czy sam otwór, chyba, że na alledrogo idzie dostać przejściówkę zamiast egr lecz dla mnie cena co najmniej 200 zł za taki kawałek ustrojstwa to trochę wyrzucanie kasy. Choć sam objaw jest jaki jest, więc spalanie oleju to 1l na 2 do 3tkm shella 0W40 (dodam, że latam też z przyczepą) także w telegraficznym skrócie
- co zrobić z tym sączeniem/wyciekiem z egr ( fotka po 3 tkm )
- odma sucha także turbo było by nie najlepszej kondycji ?? czy olej za rzadki na te generację silnika ( powoli czas na zmianę i chce zalać motulem/totalem 5w40 )
- planuje dorzucić kilka gniadych na bezpieczne około 140km i trochę momentu i czy jest sens bo podobno na tej suszarce więcej to = śmierć suszary a mam upatrzona firmę B-R Performance z Białośliwia k. Piły ( nowa hamownia i sprzęt wygląda porządnie ) macie jakieś opinie na ich temat ????? czy czasami to nie partacze typu wyślij sterownik my sobie wgramy sofcik i " będzie Pan zadowolony "
Spróbuje sie dowiedziec cos o tym bialosliwiu mam 15 km.
moze ktos cos slyszal.
A olej nie wiem ja bym osobiscie zalal 5w40 .


ps.
ich strona.
https://www.facebook.com/B-R-Performance...529306845/
WESOŁ lub inni niech sie wypowiedza gosciu zamieszcza wykresy
cena za chip do 1.9auy 550 zl
B-R Performance
Na edc 15 500
I msa15
Na edc16 600
Nowsze od 700 w gore
W sumie to po rozmowie z kolega Pawłem napisze sam.
Generalnie jak ktos wyzej napisal, nie partacze co kaza przysylac sterownik. Calosc odbywa sie bezposrednio u mnie, zadnego przesylania softow itp, chyba ze ktos chcialby zrobic program w innym miejscu w PL, mam kilkadziesiat warsztatow ktorym wlasnie robie wysylkowo i kilku z hamowniami. U mnie dyskutujemy z klientem o jego potrzebach, oczekiwaniach, mozliwosciach i robimy co trzeba na miejscu.

Sprzet swiezy, a co najwazniejsze oryginalny, legalny. Nie tani ale staramy sie rozwijac wiec nie ma sie czego wstydzic.

Jakby ktos mial jakies pytania chetnie udziele odpowiedzi. Ceny mozemy zrobic dla forumowiczow jak kolega wyzej napisal, zaczynaja sie od 550 netto, przy wiekszym zakresie albo wymaganiach klienta cene ustalamy indywidualnie.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Przekierowanie