Drgania czuję minimalne i dość rzadko. W zasadzie nie zwróciły wcześniej mojej uwagi.
Jak sprawdzić ta odmę ? co może być uszkodzone ? rura jest OK.
Panowie,dzisiaj zaślepiłem Egr,ale z dwóch stron,na foto (zapożyczone,ale identyko jak u mnie) w miejscu nr.1 i nr.2 mam zaślepki. Czy w dobrych miejscach zaślepiłem? Coś mi mówi,że zaślepka nr.1 jest w złym miejscu,ale czy na pewno... ?
Dodatkowo zaślepiłem też wężyk od Egr.
Nie ma to kompletnie znaczenia czy w 1 czy 3. Pod 2 to pewnie się nie da ale i tu by mogłoby być.
wesol da się,bo mam pod 2
i 1. No ok,to tak czy inaczej mam dobrze,dzięki za upewnienie mnie
koledzy zaślepiłem egr i jest lepiej, ten wężyk śrubą, a czy przy gruszce też zaślepić żeby jakieś syfy nie wleciały?
Dzięki serdeczne, pozdrawiam
Ja też zaślepiłem tego wariata blaszkami z nierdzewki 3 mm w pozycji 1,3 wg foto pomimo tego że byłem do końca przekonany że jest on zaślepiony a sugerowałem się tym że nawet nie było przy nim rurki sterowniczej z podciśnienieniem sterowania tego egr-a i muszę przyznać że autko zaczęło zdecydowanie szybciej się rozpędzać a co za tym idzie geometria turbiny już się tak nie zapycha.
Witam
Jaka moze byc przyczyna gdy loguje sie w Bacis settings003 silnik zaczyna sie dusic i puszcza dym
dodam ze normalnie nie kopci oto logi po zaslepieniu wezyka egr
http://vaglog.pl/log_225834.html
Witam w temacie. Tez przymierzam sie do zaślepienia EGR gdyz w swoich autach mam tak zrobione. Lecz na PD troche sie obawiałem. Dzieki za fotki koledzy. Tak na marginesie zapytam gdyz to dla mnie nowość ta rura co w niej jest ciecz to ma jakie zadanie ,gdyz juz sie spotyka takie rozwiązania w innych jednostkach motoryzacji. Jak to sie fachowo nazywa ? Odnośnie eksploatacji auta z zaslepka nie zauważyłem zmian w jeździe w autach poprzedniej generacji na pompie rzedowej. Oczywiście zawsze wyjmuje kolektor ssący myje go i dopiero zaślepiające EGR.