Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Zawór EGR - odcięcie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Witam, czytam wszędzie i nic nie ma napisane czy bezpieczne jest zatkanie zaworu EGR chciałbym zatkać go blaszką żeby syf nie leciał do kolektora, czy to jest bezpieczne i nic się nie stanie z silnikiem ?? silnik 1.9 tdi auy
Miałem zaślepione ERG w Passacie B5 i nic się nie działo poczytaj na tym forum temat był wałkowany http://forum.vw-passat.pl/forum.php
nawet nie trzeba nic zatykac zadnych blaszek zakladac. Wystarczy jak sciagniesz wezyk i zatkasz go zeby nie uciekalo podcisnienie.
też tak chciałem zrobić ale jakiś koleś napisał że może sie przepalić rurka, dlatego myślałem o blaszce, wyczyściłem egr, i nie chce żeby ten syf leciał do kolektora, jak rozumiem żadnych skutków ubocznych nie ma prawa być typu turbina, wtryski,itp?? POZDRO i dziękuje za kolejną pomoc!!
Są skutki uboczne. Poczytaj więcej w sieci. Producent tak zaprojektował silnik by EGR był.
Nie gadaj bzdur. a po necie to sobie mozesz poczytac rozne brednie. Rozwazania teoretyków forumowych to sobiue mozna włożyć miedzy książki. Nic nie trzeba zatykakac blaszkami i innymi gadzetami. Nie ma skutków ubocznych poza tym ze spaliny sa nieco bardziej toksyczne. W zasadzie udzial spalin w tych starszych motorowniach jest jeszcze nieduży bo w tych dzisiejszych to juz znacznie wiekszy.

Recyrkulacja spalin ma na celu obnizenie temp spalin co z kolei powoduje ze azot zawarty w powietrzy nie wiąże sie z tlenem w trujące zwiazki tlenku azotu NOx. Tak wiec EGR jest zabiegiem czysto ekologicznym.
Witam koledzy
tak jak w temacie zawór EGR w moim szaraniku niestety puszcza juz olej
wczoraj robiłem wymianę oleju i dalo się to zauważyć . mechanik powiedział
mi ze to ferelna część ktora często siada przy samochodzie 10letnim
cena mnie rozczarowała wahania między 450-900pln masakra
tylko czemu aż takie róznice ? chciałbym zmieścić się w 500stówach
Miał ktoś już do czynienia z tą częścią ? można kupić gdzieś taniej ?
chociaż taniej nie znaczy lepiej zawsze Sad( .. używki nie wchodzą w grę

pozdrawiam
jaką firmę polecacie ?
dzwoniłem przed chwilą do innego mechanika, powiedział ze jak kupię nowy to przez poł roku bedzie dobrze i znowu będzie ciekł mowił cos ze bedą się wydostawać opary itd ... to jak to w końcu jest ??
moze byc szczelny pol roku a moze byc szczelny i 10 lat. w zasadzie nie ma to az takiego znaczenia ( poz aestetycznym) póki okolice EGR i przepustnicy a wlasciwie klapy gaszacej sie tylko pocą. Tak czy siak w niczym to nie przeszkadza. EGR przeciez nie ma polaczenia z olejem a te zapocenia ta są wynikiem oparów oleju z odmy i tego co popusci turbo w czesci zimnej. Chesz to sie pobaw i wyciagnij caly EGR i go spróbuj uszczelnic.
A czy nie jest to tak że jak mokry EGR to turbina już pada i to jest główny powód mokrego EGR? Poprawcie mnie jak się mylę!!
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Przekierowanie