Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Zawór EGR - odcięcie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Temperatury zewnetrze byly podobne wiatrak na 1 obroty do 2tys i zmiana biegu bo zmimny Mozesz nie wierzyć ale ale bez egr-a puzniej sie nagrzewal
ta precyzja mnie zaskakuje. Nigdy nie moge powiedziec ze cos takiego robie tak samo. A tu takie przekonanie. No cóż jak tam sobie wierzysz to czemu nie. ja to przerabialem wiele razy ale tez poza tym trzeba odrobine mysleć i zrozumiec jak to działa i po co by potem twierdzic ze to moze tyle co nic. Jakby spaliny tam szly tak wydajnie to wpadajac w uklad dolotowy gdzie jest duzo ilgoci od oleju z odmy to by tam zaroslo syfem w tydzień a nie w kilka lat jazdy. Poza tym dzis np umnie byla temperatura -8 gdzie z kolegą Arthez zesmy walczyli w jego aucie. Wczoraj bylo -3.5 przedwczoraj cos kolo -2 czy nawet -1. No nie wiem czy to tak ta temperatura jest taka niezmienna. Zaznaczam nie jest to uklad grzewczy i nei ma takiej wydajnosci by mowic ze to coś grzeje. Naprawde wystarczy tylko ze dwa razy przeciagnac silnik na obrotach podczas przyspieszania i mamay energi cieplnej ze 50 razy wiecej jak pracy egr'u chyba przez godzine na jalowych. A juz nie wspomne jak to ma dzialac jak nie ma tej popularnie nazywanej chlodniczki spalin. Gdzie i skad to cieplo ma przechodzić bo naprawde nie kumam??
więc odpiąłem ten wężyk i go zaślepiłem. Więc przejechałem się kawałek, żeby sprawdzić czy jest jakaś różnica i na pewno autko lepiej zbiera się od dołu, nie szarpie już w przedziale 1700-2000, jednak zrobiło się głośniej i mam teraz mieszane uczucia. Autko w ogóle chodzi troszku przygłośnawo (właśnie dlatego chciałem odpiąć egr, bo może przez niego, jednak buczenie zostało) a teraz jest jakby jeszcze trochę głośniej, dodatkowo na luzie jak go przegazuję i przy przyspieszaniu to puści troche czarnego dymku (przed zaślepieniem) - teraz po zaślepieniu nie wiem bo już ciemno było może jutro mi się uda dostrzec to dam znać czy przeszło
głosniej, hmm tez raczej nie. nie na tyle by odnotowywac takie roznice. Nie wydaje mi sie choc nigdy si enad tym nie zastanawialem. Ja mam na tyle duzo zmian w aucie by porownywac go do seryjnego.
Tak jeszcz eprzypomnialo mi sie ze chlopaki robili kieyds pomiary w golfach z nagrzewaniem jak jest ten taki dogrzewacz elektrycnzy na trzech swiecach i tam tez sa jakies sladowe ilosci tego ciepla. Tez mam w golfie ten dogrzewacz ale to daje tez wg mnie na tyle malo ze to odlaczylem bo szkoda mi alternatora i akumulatora bo male trasy robie.
Wesoł jak ty wywalałeś egr z auta to w miejsce egra dorobiłeś kawałek rurki żeby dokręcić się do kolektora??
Nie nie wywalalem calosci. Wywalilem tylko egr- samo to ufo Zaslepilem otwory po porwadnicy tego grzybka i po sprawie. nie pozbywam sie takich elementow jak klapa gaszaca bo to element dla naszego bezpieczenstwa. Jak puści turbo olej to docenisz jego zalete.
Bo w sieci znalazłem takie flansze zamiast egr.
[attachment=4111]
[attachment=4112]
nie dzieki, nie chce tego za darmo. Jak ci sie rozbiega turbo to bedziesz mial dwa wyjscia: modlic sie ze sprzeglem zdlawisz bo masz na tyle mocne albo ryzykowac życiem i otwierac maske i tapeciakiem ciąć weze dolotowe. Oczewiscie sa to przypadki ekstremalne ale jak najbardziej prawdopodobne. Poza tym Absolutnie nie chce rezygnowac z gaszenia klapa gaszącą czyli komfortu no i jesli ktos ma dwumas to oczeiwscie to tez troszke go mniej męczy aczkolwiek tego to nie uznaje jako atrybut.
Witam.A co w przypadku silników AFN-jak go zdusić jeżeli nie ma klapy gaszącej w oryginale ? Może jakaś "podróbka " klapy gaszącej z innego silnika ?Widziałem jak niemiec kiedyś na autostradzie gasił mercedesa Vito CDI -podjechał na parkingu pod ścianę zderzakiem i dusił go biegami ale i tak to nic nie dało w końcu silnik razem ze skrzynią biegów wypadł na asfalt-porażka- została z niego jedynie kupa złomu.Silnik wystawił "kopyto" a wał korbowy rozpadł się na 3 części.
Tapeciak i uciąć waz dolotowy do kolektora dolotowego.
Tak z jakiejs przerobki to bym moze zrobil taki zawor kulowy od hydrauliki na przewod olejowy smarowania turbiny. Jakby sie robiegla to zakrecic dziada i musi zgasnąć.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Przekierowanie