13-12-2012, 16:09
13-12-2012, 18:10
(23-11-2012 10:07)sirius98 napisał(a): [ -> ]Kolego sharan2004. Piszesz
(23-11-2012 07:34)sharan2004 napisał(a): [ -> ]ja po kupnie auta od razu odmę puściłem pod autoNapisz jak będziesz miał chwilę dokładnie (może nie tylko dla mnie) po co ta odma i po co puściłeś ją pod auto oraz co to ma wspólnego z EGR. Ja nie jestem mechanikiem, nie znam się na szczegołach TDI ... ale chciałbym co nieco liznąć.
też niedawno dałem w kocu odmę pod auto, a dokładnie pociągnąłem ja aż do tłumika (aby opary z niej wydobywające się nie trafiały przez filtr kabinowy do środka kabiny albo przez okna - w korku - do kabiny. Zastosowałem 3 metrowy wąż do pralek automatycznych (odprowadzenie wody). Auto jest zdecydowanie żywsze i reaguje lepie na gaz oraz przestało "pić" olej.. czyli turbina wysysała olej z silnika !
(mimo czystych filtrów - zmieniam co wymianę oleju i czasem zaglądam aby je odkurzyć. )
13-12-2012, 21:35
tam takie solidne przedmuchy, że nic się nie zakituje no i temperatura cała wilgoć wysuszy.
14-12-2012, 07:35
moze zaslepic kolego. Nie takie odmy zaslepialo co tylko wisialy w dół. Takze uwierz.
14-12-2012, 08:26
(14-12-2012 07:35)wesol napisał(a): [ -> ]moze zaslepic kolego. Nie takie odmy zaslepialo co tylko wisialy w dół. Takze uwierz.
wiem o co chodzi. Mam dostęp do końcówki po kleknięciu na kolano i widzę czy "dymi".. jak coś to można dmuchnąć powietrzem z każdej strony.
KJB_2011
04-01-2013, 12:29
Witam.czy w sharanie 2,0 tdi 140kM silnik BRT również można wyeliminować zawór egr ( tzn zaślepić przewód)
20-06-2013, 22:50
witam czy ktoś stosował inne węże niz od pralki zrobiłem sobie zbiornik z nierdzewki przedzielony na połowę prawie przez cala długość z jednej strony chce podpiąć wyjście odmy w środku włoże mytki metalowe do garnków a z drugiej strony grodzi będzie wyjście już może tylko powietrza tylko pytanie gdzie to najlepiej w sharanie zamontować.
21-06-2013, 08:22
Alez Wy ludzie kombinujecie. Jak sie zapapra EGR to go wytczysccie i juz a nie jakies weze od pralek, puszki i jeszcze niewiadomo co wsadzacie do aut a potem to gdzies odpadnie i lezy na drodze albo po rowach. Jak autko ma duze przedmuchy to inny slupek i gra gitara a takim kombinowaniem sie tego nie naprawi.
21-06-2013, 11:20
rafalk74
nie komentuj jak nie wiesz o czym piszesz
egr nie brudzi sie od odmy.
a tzw. trumna, urna jest w sportowych i rajdowych autach bardzo czesto stosowana i wskazana.
na przykład taki zestaw:
http://tuningsport.ru/market/masloulovit...-4107.html
nie komentuj jak nie wiesz o czym piszesz
egr nie brudzi sie od odmy.
a tzw. trumna, urna jest w sportowych i rajdowych autach bardzo czesto stosowana i wskazana.
na przykład taki zestaw:
http://tuningsport.ru/market/masloulovit...-4107.html
21-06-2013, 12:38
A ty bartixr jestes najmadrzejszy. Ja pisalem do kolegow powyzej, ktorzy chca stosowac nie wiadomo co. A Ty sportu nie mieszaj do SGA bo z niego takie auto sportowe jak z koziej [automat-usunięto wulgaryzm] traba. Zreszta w sporcie urzywa sie w 99% silniki benzynowe i w sporcie sa duzo wieksze temperatury oleju etc. Na tym koncze dywagacje w tym temacie. Samochod ma jezdzic w takiej postaci jak go konstruktor i producent stworzyl a nie z pustakiem w bagazniku. Mozna sobie jakis programik zapodac lub orginalny spojler ale nie wydziwiajmy. Zmieniajmy olej w motorowni "jak bog przykazal" razem z filtrem (oba dobrej jakosci), a nie bedzie potrzebna jakas np. plukanka czy uszlachetniacze.
Edit
----------------------------
Jak ktos chce z autobusu zrobic bolid F1 prosze bardzo nie mam nic przeciwko i niech to opatentuje jeszcze.
Edit
----------------------------
Jak ktos chce z autobusu zrobic bolid F1 prosze bardzo nie mam nic przeciwko i niech to opatentuje jeszcze.