Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Zawór EGR - odcięcie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Czy wraz z czyszczeniem EGR-a należy / należałoby wyczyścić coś jeszcze, czy starczy sam EGR?
(23-11-2012 10:07)sirius98 napisał(a): [ -> ]Kolego sharan2004. Piszesz
(23-11-2012 07:34)sharan2004 napisał(a): [ -> ]ja po kupnie auta od razu odmę puściłem pod auto
Napisz jak będziesz miał chwilę dokładnie (może nie tylko dla mnie) po co ta odma i po co puściłeś ją pod auto oraz co to ma wspólnego z EGR. Ja nie jestem mechanikiem, nie znam się na szczegołach TDI ... ale chciałbym co nieco liznąć.

też niedawno dałem w kocu odmę pod auto, a dokładnie pociągnąłem ja aż do tłumika (aby opary z niej wydobywające się nie trafiały przez filtr kabinowy do środka kabiny albo przez okna - w korku - do kabiny. Zastosowałem 3 metrowy wąż do pralek automatycznych (odprowadzenie wody). Auto jest zdecydowanie żywsze i reaguje lepie na gaz oraz przestało "pić" olej.. czyli turbina wysysała olej z silnika !
(mimo czystych filtrów - zmieniam co wymianę oleju i czasem zaglądam aby je odkurzyć. )
tam takie solidne przedmuchy, że nic się nie zakituje Smile no i temperatura cała wilgoć wysuszy.
moze zaslepic kolego. Nie takie odmy zaslepialo co tylko wisialy w dół. Takze uwierz.
(14-12-2012 07:35)wesol napisał(a): [ -> ]moze zaslepic kolego. Nie takie odmy zaslepialo co tylko wisialy w dół. Takze uwierz.

wiem o co chodzi. Mam dostęp do końcówki po kleknięciu na kolano i widzę czy "dymi".. jak coś to można dmuchnąć powietrzem z każdej strony.

KJB_2011

Witam.czy w sharanie 2,0 tdi 140kM silnik BRT również można wyeliminować zawór egr ( tzn zaślepić przewód)
witam czy ktoś stosował inne węże niz od pralki zrobiłem sobie zbiornik z nierdzewki przedzielony na połowę prawie przez cala długość z jednej strony chce podpiąć wyjście odmy w środku włoże mytki metalowe do garnków a z drugiej strony grodzi będzie wyjście już może tylko powietrza tylko pytanie gdzie to najlepiej w sharanie zamontować.
Alez Wy ludzie kombinujecie. Jak sie zapapra EGR to go wytczysccie i juz a nie jakies weze od pralek, puszki i jeszcze niewiadomo co wsadzacie do aut a potem to gdzies odpadnie i lezy na drodze albo po rowach. Jak autko ma duze przedmuchy to inny slupek i gra gitara a takim kombinowaniem sie tego nie naprawi.
rafalk74
nie komentuj jak nie wiesz o czym piszesz Tongue
egr nie brudzi sie od odmy.

a tzw. trumna, urna jest w sportowych i rajdowych autach bardzo czesto stosowana i wskazana.
na przykład taki zestaw:
http://tuningsport.ru/market/masloulovit...-4107.html

[Obrazek: masloulovit_d1spec.jpg]
A ty bartixr jestes najmadrzejszy. Ja pisalem do kolegow powyzej, ktorzy chca stosowac nie wiadomo co. A Ty sportu nie mieszaj do SGA bo z niego takie auto sportowe jak z koziej [automat-usunięto wulgaryzm] traba. Zreszta w sporcie urzywa sie w 99% silniki benzynowe i w sporcie sa duzo wieksze temperatury oleju etc. Na tym koncze dywagacje w tym temacie. Samochod ma jezdzic w takiej postaci jak go konstruktor i producent stworzyl a nie z pustakiem w bagazniku. Mozna sobie jakis programik zapodac lub orginalny spojler ale nie wydziwiajmy. Zmieniajmy olej w motorowni "jak bog przykazal" razem z filtrem (oba dobrej jakosci), a nie bedzie potrzebna jakas np. plukanka czy uszlachetniacze.
Edit
----------------------------
Jak ktos chce z autobusu zrobic bolid F1 prosze bardzo nie mam nic przeciwko i niech to opatentuje jeszcze.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Przekierowanie