Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Zawór EGR - odcięcie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
W starych kiblach mozna było sobie samemu wywalić egr. W nowszych juz się tak nie da prosto i trzeba sprawę załatwiać programowo u tunera. Czemu nie kozystac z czegoś co można za darmoche.
Wesol a jak usunąć tą chlodniczke??? Co trzeba zrobić?
Rurka polaczyc wezyki wodne a chlodniczke wywalic. Rury spalin wywalic i zadlepic wylot w kolektorze wtdechowym i w dolotowym tez tu pod egr. Ja tego nie mam calego ustrojstwa. Ile lzej ile wiecej miejsca i jaki dostep do wszystkiego. Turbo zrzucam w 15 minut autentycznie. Kolektor wydechowy tez ze 10-15 min bo mam dzielone.
W planach bylo na tych wezach zapodac kraniki i rurki hydrauliczne do turbo jako chlodzenie suszary choc bardziej mi to podchodzilo jako dogrzewacz wody od turbo. Im wiecej w palnik tym cieplej w aucie. Mysle ze nawet lepiej jak d5wz.
Jeszcze Wesoł opatentujesz wynalazek... i fabrykę poprawisz. pomysł fajny
To wyszlo tak samo z siebie. Wstawialem nowe turbo to kazdy krzyczal przyspawaj na stale. Ja zrobilem dzielone. Potem jak wyciagalem turbo ze 15 razy jeszcze to dziekowalem sam sobie ze tak zrobilem. Pomysl sam jakby ci przyszlo wyciagnac suszare to drapalbys sie za glowe co nie. A ja w niedziele raz wyciagalem na szybkiego.
Jak dojdziesz do wprawy to tak jest. W seicencie za trzecim nie trzeba było mi pomocnika do zdjęcia i nasadzenia skrzyni po wymianie sprzęgła
Oki trzeba wywalic to ustrojstwo. Smile dzięki Wosol
Jak narazie zaślepiony wężyk EGR i już czuć że od dołu lepiej ciągnie. Jak dojdą zaślepki po świętach wyleci cały wraz z chlodniczke.
Więc EGR zaślepiony. Chlodniczke spalin wywaliłem. I moje pytanie gumowe kolanko co wchodzi do EGR jest tylko na tą zawleczke. I u mnie ono lekko pracuje. I podejrzewam że będzie tam uciekało lekko doładowanie. CZY się mylę???
Na nowym lekko sie rusza. Przecie to nie jest tradycyjne polaczenie nakladane z opaska zaciskowa to co oczekujesz. W ASZu i BTB masz na te zawleczki jeszcze spinane weze do IC i do turbo tak wiec sporo jeszcze tych przylaczy jest. Łacznie 5 takich polaczen masz w asz btb.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Przekierowanie