Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Układ kierowniczy, maglownica, wspomaganie.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Na 100% łożyska górne amortyzatora nic innego, jakby pasek przeskakiwal to byś nie miał ladowania,ale skoro ty kolego nie wiesz gdzie znajduje się pompa to lepiej zaprowadzić auto do dobrego mechanika niz coś miałbyś nie tak zrobić.oczywiście bez urazy ale ja jak czegoś nie wiem to wolę jak zrobi to fachowiec.
Nie no to juz wiem ,że na pewno łożysko lewe Big Grin
Nie obrażam się, nie wiem gdzie jest ta pompa durna a jestem fizjoterapeutom i nie takie rzeczy już potrafiłem zrobić z malymi dobrymi podpowiedziami i wole sam cos zrobic niz komuś dawać-tak juz mam Cool a moj teściu jest mechanikiem więc jak coś spierdziele to pojade do niego heheBig Grin
pozdro
koledzy u mnie jest stukanie na skręconych kołach ale tylko gdy prawe wjedzie do jakiejś dziury czy na krawężnik, lewe jak wjeżdża to jest cisza. końcówka drążka wymieniona, lewa dobra, jedynie taki troszke za duży jest luz na prawym wewnętrznym przegubie ale to by chyba stukało przy ruszaniu a u mnie stuka nawet na luzie ale prawe koło jak wjedzie na przeszkode. jak to jest z maglownicami? jak zużyta to chyba powinna stukać bez względu na to które koło złapie dziure - dobrze to kapuje?? Big Grin
acha płynu ze zbiorniczka nie ubywa
dobra regeneracja układu kierowniczego z montażem i demontażem to koszt 1300zł

bzyko20

Błagam pomóżcie!!!!
okolo 6 miesiecy temu wymienilem maglownice na nowa (luz byl juz nie do wyregulowania).
Po wymiania luz ustal ale za to zaczely sie traszne trzaski przy skrecie w lewo. Zapowietrzony nie jest bo nie widac zadnych bombelkow w zbiorniczku a trzaski przy skrecie w lewo nie do wytzymania. Jakies pomysly???
łożysko górne amortyzatora jak dla mnie na 100%

bzyko20

Tez tak myslalem.Oba łożyska, wszystkie gumy i amortyzatory zostaly wymienione na nowe-bez roznicy!!!
sworznie wahacza przesmaruj. Ja tam takie elementy smaruje w ten sposb ze biore strzykawkę z igłą grubą pakuje do niej taki mix smaru z olejem( konsystencja budyniu). zapodaje w sworznie,końcówki drążków itp. Mi ostatnio skrzypial sworzeń w golfie ale go tym zalatwilem.
witam podepne sie pod temat zrobiłem regeneracje w wałbrzychu filia kozuchów itd dokładnie auto-rege auto na odpalony silniku stuka gdy sie porusza w lewo w prawo koncówki sa w pozadku drazki powymieniane magiel nie cieknie tylko stuka maglownica 5 miechów po gwarancji auto nawet nie zrobiło 20 tys porazka mogłem nówke kupic teraz załuje 550zł w błoto
dlatego zazwyczja jestem za kupnem sprawnej uzywki. Nikt nie zagwarnatuje ze po regeneracji pochodzi taki magiel z 10 lat. jak sie juz wykrzacza na wstepie to juz jest porazka. Chyba latwiej wydebic reklamacje z jakiegos szrotu niz z firmy regenerujacej takie rzeczy. Sporo magli nawymienialem w oplu i w chewrolecie i szly na regeneracje i sie spisywaly nie zaprzecze ale nie pamietam gdzie to dawali i ile kosztowalo to.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Przekierowanie