Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Układ kierowniczy, maglownica, wspomaganie.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
zwlekanie nic nie da a mozepogorszyc sprawe... jesli pompa "sie wyciera" i zanieczyscza plyn opylkami metalu to moze doprowadzic do uszkodzenia maglownicy...

lepiej wymienic kiedy jeszcze dziala niz czekac na "the end"

standardowo plukanie i wymiana plynu wspomagania oraz do zbiorniczka na miesiac mocny magnes
Witam ,
Miałem podobny problem , pare dni temu przerabiałem ten temat ,
przy odrobinie chęci mozna naprawić samemu .
W moim przypadku problem polegał na tym iż wyrobiła się aluminiowa tuleja 17x20x22
oraz simering 17x29.9x7 który zastąpiłem nowym 17x30x7 ( kupiona za 4-5zł ) ,
był jeszcze porysowany wałek który przetoczył mi znaomy z 17 na 16
oraz dopasował nową tuleje mosiężną (używane w rozrusznikach )
o rozmiarach 16x20x22 , po instalacji pompa pracuje jak nowa ..

Pozdrawiam
Witam. Wspomaganie w moim sharanie nie działa najlepiej. Przy maksymalnym skręcie kół wydaje nieprzyjemne piski i stuki. Nie wiem czy to wina luźnego i zużytego paska, czy coś się dzieje z pompą wspomagania. Kilka razy zdarzyło się że w czasie skrętu jakby na sekundę zabrakło wspomagania. Poziom płynu jest OK. Proszę o jakieś podpowiedzi co można zrobić?

Patryks83

Witam wszystkich.
Mam VW sharana 1.9 ,97 rok.
Wymieniłem dziś, tuleję na wahaczach, końcówki drążków, sworznie kulowe wahaczy i łączniki stabilizatorów, niestety okazuję się że mam luzy na kierownicy, przy szybkim ruszaniu kierownicy prawo-lewo słychać stuki w maglownicy.... Czy może ktoś miał taki problem i naprawił to bez jej wymiany czy oddawania do regeneracji??? Czy może można dostać części do regeneracji (nie chodzi o uszczelniacze, raczej o zębatki które tam występują)?
Z góry dzięki za pomoc!
to nie takie proste ze sobie cos tam wykrecisz, wymienisz i w 20 minut bedzie po sprawie. PRzekladnia do wyciagniecia i raczje do oddania do regeneracji lub wymiany. Zobacz jeszcze czy masz na tej przekladni taka srube z nakretka kontrujaca. JEsli jest to jest to wlasnie sruba do regulacji luzu miedzy listwą a kolem. Dokrecisz leciutko i powinno byc juz dobrze.
A może jest luz na drążkach kierowniczych? Jak mocno wybite to też bedzie stukac.
zakladalem ze koncówki i drazki sprawdzone bo to przeciez 5 minut roboty.

Patryks83

To nie końcówki ani nie drążki na 100% przekładnia, a co do tej śruby to już ją dokręcałem i nie zmniejszyło luzu po prostu zaczęło się ciężej kręcić kierownicą, ale luz i stuki dalej wyczuwalne....
Podepne sie pod temat

Mam taki problem ze jak jade na trasie to czuje kazda dziure na kierownicy tzn czuje na niej drgania i ze tak powiem lekko ucieka mi w lewo i prawo tak ze musze dokontrowac innaczej mowiac malo stabilny jest uklad kierowniczy z tym ze nic mi nie puka stuka itd na przegladzie bylem i wszysko ok opony nowe wywazone zbierznosc ustawiona
Collega jakie masz ET w felgach??
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Przekierowanie