Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Układ kierowniczy, maglownica, wspomaganie.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
generalnie to nie do konca wiem co to et ale z tego co wiem to jest to orginal vw 16 5x112 chyba 6.5 i jezeli to ci cos da to wygladaja tak

[Obrazek: 1111111bd.jpg]
A to nie bo myslalem ze masz kola nieco wystajace niż normalnie.

Patryk a sprawdz jeszcze krzyżak na kolumnie kierowniczej oraz łozyska też na tej kolumnie ( powinno byc jedno u gory i jedno niżej)
W takim razie co moze byc u mnie nie tak ? czy tez moze uklad kierowniczy tak wlasnie dziala w sharanie ?

dodam tylko ze mimo ustawienia zbieznosci auto dalej mi lekko sciaga w lewe nie wiem czemu

tak wygladalo to przed ustawianiem
[Obrazek: zbprzed.jpg]

a tak po

[Obrazek: zbpo.jpg]
Ja ma problem ze wspomaganiem, mam wyciek płynu, dolewam około setki dziennie i ostanio z auta az kapie. Co robić?
rozumiem ze wyciek jest z maglownicy a nie jakims wezem czy pompa. Trzeba maglownice wymienic albo dac do regeneracji najprawdopodobnie.
czy ktoś z was wymieniał pompę wspomagania kierownicy jeśli tak to czy dużo z tym pracy i czy zrobię to sam w garażu i czy bawić się w używkę cz raczej kupić nową o taką
http://allegro.pl/pompa-wspomagania-vw-s...78020.html
jeśli sam wymienisz to nawet jak trafisz w niezbyt dobrą używaną to nie będzie taka bolała robocizna (jeśli musiałbyś za nią zapłacić w warsztacie)

ja u siebie w Alhabmra zapłaciłem i zregenerowałem magiel u fachowca w Lublinie i wiem, że mam super - co czuć na kierownicy.
Roboty z wymianą magla jest dużo, druga para rąk też potrzebna i najlepiej podnośnik aby całe auto podnieść i mieć dostęp do sanek, pompy, przewodów końcówek..
rooty na pol godziy nie liczac spuszczania oleju, napelniania i odpowietrzania ukladu. Spokojnie sobie dasz rade. Czy uzywka czy nwa to raczj enikt ci nie powie bo zalezy ile kosztuje uzywka no i czy trafisz na sprawną.
ok Dzięki za podpowiedź. A powiedzcie mi jeszcze w jaki sposób się odpowietrza taki układ bo nie wiem, co prawda wymieniałem pompę wspomagania ale w innym aucie gdzie była wysoko i tam nie miałem problemu a tu nie wiem? i jeszcze jedno ile wchodzi płynu do obwodu ?
Hej witam wszystkich. Od pewnego czasu pojawił mi sie dziwny dźwięk w okolicach pompy wspomagania. Taki metaliczny stuk jakby śrubka jakaś była poluzowana i dzwoniła. Wspomnę wam ze z 2 miesiące temu zakładali mi nowa pompę wspomagania a także wymieniałem kompletne sprzęgło.Wiem ze będzie ciężko tak określić co to może być ale może ktoś podpowie mi co to może być albo naprowadź mnieSmile Najlepiej to by było wjechać na kanał ale akurat jestem w Niemczech i do tego teraz pracuje na popołudnie.

Z góry dzięki za pomoc
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Przekierowanie