Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Światła dzienne... LED i itp
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
ja mam impulsator w swiatlach dlugich, ktore świecą na 20 proc swojej mocy. Wlącza sie automatycznie po starcie silnika, przeróbka trwa chwilę bo albo przy bezpiecznikach albo przy przekaźnikach. sa moduly na allegro. oczywiście nie ma to homolololo..
impulsator?? Chyba cos innego. Chyba ze jakis uklad elektroniczny na tranzystorze sterujacy wypelnieniem ale to raczej sie stosuje w pradzie przemiennym jako falownik. Tu ewentualnie jak we wkretarce akumulatorowej mozna zrobic ograniczenie przez sterowanie pranzystorem.
nie jestem elektrykiem ale pamiętam jak ktoś z kwalifikacjami na forum bodajże mercedesa tłumaczył zasadę działania. używał terminu impulsator. tutaj podobny produkt na alle
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6775446467

i nawet z homololo choć uważam, że homolo to może być w takim. przypadku do świateł tzw pomocniczych a nie mijania czy drogowych....
nigdy nie mozna gmerac w pracy oswieltenia. Czyli przerobki oswietlenia ktore sa w aucie nie sa dozwolone. Cokolwiek by nie robil nie wolno zmieniac przeznaczenia. Na akzdej lapmie nawet tej do podswietlania rejestracji jest wybite do czego sluzy-homologacja itd. Nigdy dlugie nie beda mogly byc swialtlami dziennymi itp.

A to: "JAKO JEDYNE URZĄDZENIE TEGO TYPU POSIADA HOMOLOGACJE !!!" - to owszem homologacja jest na samo urządzenie. Na caly zespol nie bedzie nigdy bo jest ingerencja i zmiana przeznaczenia a tu producent auta musial przejsc rozne testy itd by dane auto bylo dopuszczone do ruchu na dany rynek kraju czy nawet europejski. To tak jak auta z USA maja inne oswieltenie i nie moga unas byc zarejestrowane i tak samo nasze tam u nich musza byc przerobione na ichnie obowiazujace.
Ze wszystkim sie zgadzam ale co do tego, że dlugie nigdy nie beda dziennymi niestety nie, bo ten nazwijmy go moduł byl stosowany w BMW i właśnie długie robiły za dzienne ale napewno miały homolooo
ale w bmw jest to na zarowce H15 czyli dwa wlokna. Maja stosowna homologacje. To tak samo jak na zarowce H4 mamy i mijania i drogowe co nie. To w insigniach i innych tez bylo jeszcze inaczej na jeszcze innych zarowkach. tyle ze tam auto przeszlo badania i producent czyli jeszcze wtedy owczesny GM dostal pozwolenie na wdrozenie na rynek europejski.
Witam.
Ponowię pytanie w szczególności do posiadaczy Alhambry.
Czy ktoś ma doświadczenia z montażu świateł do jazdy dziennej:
- NSSC 523HP
lub
- NSSC 523HP Mini.
Chodzi mi w szczególności o sprawy zamocowania w kratkach.
Pozdrawiam
(02-06-2017 07:23)jasiunowak napisał(a): [ -> ]Witam.
Ponowię pytanie w szczególności do posiadaczy Alhambry.
Czy ktoś ma doświadczenia z montażu świateł do jazdy dziennej:
- NSSC 523HP
lub
- NSSC 523HP Mini.
Chodzi mi w szczególności o sprawy zamocowania w kratkach.
Pozdrawiam

W Sharanie musiałem wycinać w zderzaku, żeby ładnie pasowały, kratki też rzeźbiłem. Montaż jest trudny, ja w końcu swoje przykleiłem. Swoją drogą bardzo fajne światła.
Ja zanim kupiłem pomierzyłem i dobrałem sobie takie aby mi pasowały w kratkę, są jedynie przyszlifowane jednym brzegiem i wklejone od wewnątrz, wygląda to tak.

[attachment=5607]
Okrągłe NSSC 510HP pasują idealnie w miejsce halogenów, nic nie trzeba ciąć ani wymyślać.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Przekierowanie