Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Światła dzienne... LED i itp
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Gdzie kupiłeś taki zestaw i w tej cenie? Smile
Allegro, nie wiem czy można dawać tutaj na forum linki do auckji ? Nie chce robić reklamy, ale u tego allegrowicza: http://allegro.pl/swiatla-jazdy-dziennej...47648.html

Dodam, że aby pociągnąć kable do kabiny musiałem mieć swoje "dłuższe" kable i je polutować ze sobą ( połączyłem pod zderzakiem 2 lampy i puściłem 2 kable tylko do środka ). Można oczywiście podłączyć się pod klakson + znaleść przewód w wiązce do lampy ( pozycyjnych świateł i w niego się wpiąć ... ale nie jestem elektronikiem i nie wiedziałem który to będzie przewód na 100% a nie chciałem instalacji ruszać... )
Chyba zamówię sobie taki zestaw, a jak świeci w dzień, w świetle dziennym?
Tzn ? Zdjęcia były robione w dzień. Jak się patrzy to widać że świecą Smile ale nic nie "oświetlają" bo jest dzień...) Ma być je widać, i tak jest.
agaikarol kilka postów wcześniej zamieścił plik z kilkoma ciekawymi informacjami. Mnie zawsze interesowało jak ma być z jasnością tych świateł i kto to może zweryfikować. Oglądając mijające nas auta łatwo zauważyć, iż z tą jasnością jest różnie. I nam się zdarza, że mrugają nam, że jedziemy bez świateł. I jest tam taka wzmianka:
"Światłość każdego ze świateł do jazdy dziennej nie może być wynosi mniej niż 400 cd (kandela – jednostka światłości) w osi odniesienia
oraz najwyżej 1200 cd w dowolnym kierunku, z którego jest widoczne. Światło posiadające więcej niż jedno źródło światła (tzw. paski świetlne) musi spełniać wymóg minimalnej światłości w przypadku awarii jednego ze źródeł światła, a w przypadku gdy światło wysyłane jest ze wszystkich źródeł, nie może być przekroczona światłość maksymalna".
Raczej niewielu z nas ma dostęp do luksomierza, a zamontować lampki i na przeglądzie dowiedzieć się, że nie spełniają powyższych wymogów byłoby bardzo przykre.
Tylko czy kontrola drogowa ma dostęp do "luksomierza" ?
+ może się mylę ale jeśli owe światła dzienne mają homologację, są dopuszczone do ruchu drogowego. To chyba logiczne ( przynajmniej dla mnie ) że spełniają owe warunki z jasnością świecenia, ponieważ w innym razie nie były by dopuszczone do ruchu...
Właśnie mi o to chodziło, bo często mijam auta z takimi światłami i nie zawsze one są widoczne, a cena kusi Smile

Można zrobić osobny wyłącznik, tzn jakbym chciał stać na włączonym silniku w nocy, tak, aby światła do jazdy dziennej odłączyć - np. przełącznik? Smile
Na pewno można Smile ale ja nie jestem elektronikiem, więc może któryś z kolegów coś pomoże Smile
też jestem na etapie montażu Led DRL Smile
Mam pytanko do tych, którzy już maja.
Moje led-y nie mają automatu, więc będę montował przekaźnik.
Skąd pociągnąć + po stacyjce?
Jest gdzieś pod maską, czy trzeba ciągnąć z wnętrza auta?
dzięki za rady
Witam
Właśnie zamontowałem sobie światła do jazdy dziennej.
Plus wziąłem z klaksonu (UWAGA jeden przewód to plus, lecz w chwili używania jest na nim przerwa a drugi jest też plusem ale ma prąd od przekręcenia kluczykiem w stacyjce do wyłączenia silnika)
Minus z karoserii.
Trzeci przewód połączyłem ze światłami postojowymi w lampie przedniej.
Po włączeniu świateł -dzienne gasną.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Przekierowanie