Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Światła dzienne... LED i itp
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
zamówiłem takie mysle ze będa pieknie pasować Wink

http://allegro.pl/swiatla-dzienne-hq-drl...65072.html
Trochę odświeżę temat. Chodzi mi tylko o firmę, czy w grę wchodzi tylko philips czy np jakieś ledy za stówkę też podejdą i efekt będzie dobry ( pytam bo na alledrogo jest tego cała masa ), a jakby ktoś podesłał link dokładnie jakie będą pasować do mojej mk1 to fajnie by było.
patrz na moc swiateł bo to ze beda pobierac 2 waty to ich widac nie bedzie ja mam 5w a swieca ze w nocy mozna na nich jechac. Kupilem bo niby do seata mialy byc a trzeba ciąć kratki kombinowac itp.
Philips, Osram itd wiadomo będą bdb -> alternatywą dla nich jest firma NSSC które światła od 2 lat ponad posiadam, i mocą świecenia i barwą nie ustępują w porównaniu do fabrycznych świateł do jazdy dziennej montowanych w nowszych samochodach.

Gorsze że sporo jest podróbek firmy NSSC -> która sama w sobie jest już minimalnie tańsza od np. Philipsów czy Osram.. a te zamienniki nie są dużo tańsze od NSSC. Ja bym polecał coś z tych 3 firm.
Jeżeli już chcesz montowac to kupo Philips, kolega kupił sobie do Golfa 5 i na parwdę mocno dają Wink
Wywalać światła przeciwmgielne kosztem świateł do jazdy dziennej..? Teraz już 2w1, dzienne i przeciwmgielne razem, za jedyne 550zł .........DodgyDodgy

http://allegro.pl/swiatla-dzienne-led-ok...29219.html
9.5 wata na dzienne rozumiem to okej jest ale na halogeny 10 wat to chyba jakiś kicz musi być. Cena jak dla mnie odpychajaca bo w tej kwocie mam turbo jakieś na dużą moc albo coś innego sensownego co mi da więcej radochy.
Koledzy z tego względu ze do Sharana założyć chce dzienne to szukam w komorze silnika wzbudzenie alternatora. Najlepiej pasowałoby mi gdzies w okolicy sterownika silnika aby nie ciagnąć specjalnie kabla od alternatora. Czego nie lubie robic ,a jak robic to fachowo a nie na oddalonego a potem patrzeć na to całe lata. Plus po stacyjce znalazłem w kostce od sterownika ale wzbudzenie nie ma jak sprawdzic na chodzącym silniku. Miejsca jak na lekarstwo i by trzeba aku wywalić aby sterownik wydostać na wolna przestrzeń. Moze ktos ma jakies schematy elektryczne z których chętnie skorzystam. Szukam tego przewodu wzbudzeńie altka gdyz chce załączać Ledy. Na pracującym silniku,inna wersja mnie nie interesuje. Znow nie chce ciagnąć kabli z kabiny gdyz to raczej jest nie wykonalne ( kwestia czasu,bo nie ma rzeczy niemożliwych ) słabe dojście ,rozebrać pół auta trzeba,ściana jest głęboko a robic fuszerkę nie zamierzam. Wiec intersuje mnie ten kabelek w wiązce od sterownika,moze jest moze nie ? Walczyl ktos moze juz z tym ?
Doszlem sam koledzy i wie podzielę informacja. Za aku,najlepiej go wyjąc sa dwie wtyczki duża i mała. W dużej prostokątnej jest kabelek niebieski,cienki najprawdopodobniej 0,75mm idący od altka do zegarów,robimy zworki podłączamy przekaźnik,bierzemy gdzies obojętnie gdzie plus +30 ja wziąłem z pierwszego bezpiecznika 3 A nad aku i szukamy jeszcze kabelek z minusa moze byc nawet z karoserii lub z aku juz mamy światła dzienne zapalające sie po uruchomieniu auta. To tak dla potomnych jakby ktos chciał zrobic podobnie jak ja. Wiecej info prosze pytać .
Czemu nie chcesz wpiąć się w altek.?
Andrzej mi pisał, że plusem wpinasz się przy alternatorze (niebieski kabelek) i śmiga. Ja chcę tak zrobić, ale badam temat tego oświetlenia DRL.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Przekierowanie