Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Światła dzienne... LED i itp
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
W avensis mialem tylko dlatego, ze wymiana żarówki przy gabarytach moich dłoni była dla mnie jak walka ze wścieklym kotem, przynajmniej moje dlonie tak po. tym wygladaly. W alhambrze widzę ze nie lepiej a "wziernik" do wymiany postojowek i kierunków chyba dla mojej dwuletniej córci. Dzisiaj wlasnie mialem watpliwą przyjemność wymieniać żarniki. Chyba wczesniej dawno nikt tego nie robił bo dolne sruby, ktore sie luzuje musialem zlewac penetratorem by po godzinie odpusciły. Montujac juz po zmianie śruby dostały smaru miedzianego, wiec powinno być lepiej.
@maly dawidek
Sąsiad ma takowe Audi kilka miesięcy w kraju, jeszcze nie przerejestrowane, nie ma xenonów, a pali dzienne na drogowych. Pomijam fakt czy było coś grzebane czy też nie, stwierdzam po prostu to co widziałem, a auto jest bodajże z początku produkcji.
Szukałem ale nie mogę znaleźć - potrzebuję kolorystyki przewodów w wiązce wchodzącej do reflektora. Będę wdzięczny za podpowiedź.
Witam.

Dla zwykłych lamp:

Lewa lampa:
-czarno-biały -kierunkowskaz
-szaro-czarny -postojowe
-biało-czarny -długie
-żółto-czarny -mijania
-czarny i niebieski -silnik regulacji wysokości
-brązowo-niebieski -masa dla silnika regulacji wysokości
-brązowy/owe -masa dla pozostałych

Prawa lampa:
-czarno-zielony -kierunkowskaz
-szaro-czerwony -postojowe
-biały -długie
-żółty -mijania
-czarny i niebieski -silnik regulacji wysokości
-brązowo-niebieski -masa dla silnika regulacji wysokości
-brązowy/owe -masa dla pozostałych

A tak na przyszłość trzeba lepiej szukać, poza tym wystarczy wziąć miernik w rękę i posprawdzać na wtyczce, bo zawsze może być inaczej.

Pozdrawiam
Serdeczne dzięki za pomoc.
Zdradzisz tajemnicę gdzie znalazłeś tą informację? Przekopywałem forum i nic na temat kolorów przewodów w reflektorach nie znalazłem.
Miernikiem oczywiście sprawdzę ale robotę bardziej mi usprawni znajomość poszczególnych przewodów.
Jeszcze raz serdeczne dzięki!
Plus po kluczyku i plus z aku - gdzie je znajdę w skrzynce bezpieczników?
oczywiście chodzi o skrzynkę bezpieczników pod kokpitem. Nie chodzi mi, które bezpieczniki, tylko gdzie szukac kabli doprowadzajacych napięcie + z aku i +po stacyjce przy skrzynce bezpieczników tak aby nie rozbierać połowy kokpitu. Jestem przeciwnikiem podpinania sie pod inne bezpieczniki.
Pewnie w wątkach o różnej treści problemów bym to znalazł ale chyba musiałbym przeczytać z ćwierć forum.
Podepnij się pod kostkę od alternatora, po co włazić z kablami w pulpit.
Ok, ale nie chce tego do świateł tylko chcę zrobic wyjscia 12 V , które działają "po kluczyku" bo w alhambrze podobnie jak w wiekszosci VAG gniazda zapalniczki maja prąd niezależnie od kluczyka. Chcę zrobic instalke z przekaznikiem sterowanym + kluczyka. Załączony przekaźnik udostepniałby prąd z aku. Chce to zrobic gdzies pod kierownicą w okolicy bezpieczników gdyz tam jest to mi potrzebne, stad moje pytanie. O której kostce piszesz?
W skrzynce bezpiecznikowej przepisać trzeba ponoć kabel. Musze to zrobić w touranie bo polifty mają po stacje prąd w zapalniczkach.
Właśnie! w lupo mam przy bezpiecznikach czerwony gruby kabel + z aku i sterowanie na przekazniki robie z modułu od świateł typu dlr ktory daje 12v kiedy jest odpalony silnik i alter ładuje... tu też chetnie bymntak zrobił... jeśli taki główny kabel z aku jest gdzieś w poblizu bezpieczników. jeszcze tam dokladnie nie zagladalem ale sie zbieram.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Przekierowanie