Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
ja mam impulsator w swiatlach dlugich, ktore świecą na 20 proc swojej mocy. Wlącza sie automatycznie po starcie silnika, przeróbka trwa chwilę bo albo przy bezpiecznikach albo przy przekaźnikach. sa moduly na allegro. oczywiście nie ma to homolololo..
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
impulsator?? Chyba cos innego. Chyba ze jakis uklad elektroniczny na tranzystorze sterujacy wypelnieniem ale to raczej sie stosuje w pradzie przemiennym jako falownik. Tu ewentualnie jak we wkretarce akumulatorowej mozna zrobic ograniczenie przez sterowanie pranzystorem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
nie jestem elektrykiem ale pamiętam jak ktoś z kwalifikacjami na forum bodajże mercedesa tłumaczył zasadę działania. używał terminu impulsator. tutaj podobny produkt na alle
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6775446467
i nawet z homololo choć uważam, że homolo to może być w takim. przypadku do świateł tzw pomocniczych a nie mijania czy drogowych....
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
28-05-2017, 09:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-05-2017, 09:21 przez wesol.)
nigdy nie mozna gmerac w pracy oswieltenia. Czyli przerobki oswietlenia ktore sa w aucie nie sa dozwolone. Cokolwiek by nie robil nie wolno zmieniac przeznaczenia. Na akzdej lapmie nawet tej do podswietlania rejestracji jest wybite do czego sluzy-homologacja itd. Nigdy dlugie nie beda mogly byc swialtlami dziennymi itp.
A to: "JAKO JEDYNE URZĄDZENIE TEGO TYPU POSIADA HOMOLOGACJE !!!" - to owszem homologacja jest na samo urządzenie. Na caly zespol nie bedzie nigdy bo jest ingerencja i zmiana przeznaczenia a tu producent auta musial przejsc rozne testy itd by dane auto bylo dopuszczone do ruchu na dany rynek kraju czy nawet europejski. To tak jak auta z USA maja inne oswieltenie i nie moga unas byc zarejestrowane i tak samo nasze tam u nich musza byc przerobione na ichnie obowiazujace.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
Ze wszystkim sie zgadzam ale co do tego, że dlugie nigdy nie beda dziennymi niestety nie, bo ten nazwijmy go moduł byl stosowany w BMW i właśnie długie robiły za dzienne ale napewno miały homolooo
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ale w bmw jest to na zarowce H15 czyli dwa wlokna. Maja stosowna homologacje. To tak samo jak na zarowce H4 mamy i mijania i drogowe co nie. To w insigniach i innych tez bylo jeszcze inaczej na jeszcze innych zarowkach. tyle ze tam auto przeszlo badania i producent czyli jeszcze wtedy owczesny GM dostal pozwolenie na wdrozenie na rynek europejski.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
0
Witam.
Ponowię pytanie w szczególności do posiadaczy Alhambry.
Czy ktoś ma doświadczenia z montażu świateł do jazdy dziennej:
- NSSC 523HP
lub
- NSSC 523HP Mini.
Chodzi mi w szczególności o sprawy zamocowania w kratkach.
Pozdrawiam
Liczba postów: 291
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
1
02-06-2017, 14:32
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-06-2017, 14:35 przez robertkol.)
(02-06-2017, 07:23)jasiunowak napisał(a): Witam.
Ponowię pytanie w szczególności do posiadaczy Alhambry.
Czy ktoś ma doświadczenia z montażu świateł do jazdy dziennej:
- NSSC 523HP
lub
- NSSC 523HP Mini.
Chodzi mi w szczególności o sprawy zamocowania w kratkach.
Pozdrawiam
W Sharanie musiałem wycinać w zderzaku, żeby ładnie pasowały, kratki też rzeźbiłem. Montaż jest trudny, ja w końcu swoje przykleiłem. Swoją drogą bardzo fajne światła.
Liczba postów: 106
Liczba wątków: 14
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
0
Ja zanim kupiłem pomierzyłem i dobrałem sobie takie aby mi pasowały w kratkę, są jedynie przyszlifowane jednym brzegiem i wklejone od wewnątrz, wygląda to tak.
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
Okrągłe NSSC 510HP pasują idealnie w miejsce halogenów, nic nie trzeba ciąć ani wymyślać.
|