Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Światła dzienne... LED i itp
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
NO SIEMA !!

U mnie nie ma halogenów i myślę o zainstalowaniu w tych miejscach świateł do jazdy dziennej ale chcę się najpierw Was poradzić jakie/co będzie tam pasować?
Myślę o takich ,które będą się świecić a nie tylko udawać świecenie.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc/podpowiedź
Koledzy gdzie znaleść w gąszczu kabli w mk1 przewód wzbudzania od alternatora ? Znalazłem ale ńie wiem czy będzie dobrze,czyli czytać ze zrozumieńiem konfliktu alternatora z przekaźnikiem od ledwo.
Za akumulatorem cienki niebieski przewód mam tak podpięte ledy
Dzięki kolego,poszukalem w gąszczu prżewodow i znalazłem jeden z 3 niebieskich i to był idący od alternatora. Podlaczylem przez przekaznik i ledy zapalaja mi sie kiedy pracuje silnik. Zobaczymy czy sie nie będzie zapalała kontrolka od ładowania jak to pisał ktos wcześniej. Dałem 2 diody 1A przed przekaźnikiem na zasilaniu cewki przekaźnika i na obwodzie sterowanym.Jutro pierwsza jazda ze światłami dziennymi.
altki mamay analogowe wiec nie powinno sie nic zapalacna szafie. Mozna dac wlasnie diode prostownicza na tym kabelku od altka do tego przekaznika tak na wszelki wypadek. nei wiem jak w nowszych autach z altkami na CANie.
Ja mam tak podłączone i drugi rok tak śmigam i nic się nie dzieje i bez żadnych diód pozdrawiam
Po kilku dniowym użytkowaniu świateł dziennych nic sie nie dzieje z kontrolkami w liczniku. Napisze pokrótce jak to zrobiłem. Zastosowałem żwykly prżekazńik rozwierno - zwierny. Może przy duży 20A. Ale mniejsżego nie znalazłem na szybko. Styki od cewki jeden na masę drugi,pradowy przez diode prostownicza do niebieskiego kabelki (kontrolka ładowania aku). Styki które idą do ledow dziennych są zasilane,przez kabelek z bezpieczńika od sygnału dźwiękowego. Który to jest łatwo sprawdzić. Po prostu złapałem pierwszy lepszy plus po stacyjce. Tez zastosowałem diode prostownicza 1A na wejściu do przekaźnika.To tak pokrótce ,nie podaje numeracji styków od prżekazńika aby nie pomieszać numerów z pamięci.
Siema czy ktoś z was montował światła do jazdy dziennej pod instalacje halogenów bo ich nie mam ale kable są i przy włączeniu halogenów w pokrętle by się zaświeciały tylko czy można zrobić tylko tak żeby te światła-halogeny się świeciły bez reszty świateł.
Nie wiem co tam wymyslasz i po co. Dzienne mają się zalaczac z automatu i wyłączać te przy włączeniu mijania jak już zapadnie zmrok.
Ja założyłem philips Daylight 9 - z tym całym inteligentnym układem sterującym. Wszystko fajnie działa - przekręcam zapłon światła się włączają na kilka sekund i gasną jeśli silnik nie zostanie włączony.
Po uruchomieniu silnika włączają się DLR'y. Po włączeniu świateł mijania DLR'y gasną...

Problem jest tylko ze zbyt dużą czułością układu włączania. Niestety mam spory spadek napięcia gdy chodzi klima a silnik jest na wolnych obrotach. Patrząc na wskaźnik na zegarach, napięcie spada o dwie kreski (trudno oznaczyć ile to V ale pewnie coś w okolice 12V), wystarczy lekko nacisnąć gaz i wraca do tych 14V.

Niestety przy takim "wahnięciu" DLR'y gasną na jakąś sekundę :-(

Zastanawiam się gdzie szukać przyczyny tak sporego spadku napięcia - masa alternatora poprawna, połączenia poprawne... Może alternator...
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Przekierowanie