Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Światła dzienne... LED i itp
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
zamowione osram led driving.
zobaczymy jak to bedzie hulalo Smile
Daj foty jak wstawisz.
(20-03-2020 06:23)wesz82 napisał(a): [ -> ]Daj foty jak wstawisz.

Nie ma problemu Smile ale pewnie nastepny weekend Smile

wg tego schemtu chce je wstawic.

https://www.hella.com/techworld/pl/Techn...ennej-740/
W moim sharanie philipsy daylight 9 wyglądały tak:
[attachment=7496]

Philipsy działały tak, że wzbudzały się gdy napięcie ładowania przekraczało 13V. Osramy też tak robią.
Jest możliwość podłączenia też do plusa po stacyjce i świecą po przekręceniu kluczyka.

Aczkolwiek miałem w takim podłączeniu pewien problem. Czasem z jakiegoś powodu na obrotach jałowych napięcie spadało poniżej pewnej wartości i następowało mrugnięcie DRL. Jednak było to tylko przy podjeżdżaniach w korkach.
Teraz mam zamontowany sterownik lpg stag qmax i on ma fajne wyjście sterujące, które można programowo ustawić np. na aktywne gdy pracuje silnik (fajna opcja do wykorzystania do DRL, jeśli nie chcemy aby świeciły na postoju gdy kluczyk jest w pozycji zapłonu).
(21-03-2020 23:14)skimir napisał(a): [ -> ]W moim sharanie philipsy daylight 9 wyglądały tak:


Philipsy działały tak, że wzbudzały się gdy napięcie ładowania przekraczało 13V. Osramy też tak robią.
Jest możliwość podłączenia też do plusa po stacyjce i świecą po przekręceniu kluczyka.

Aczkolwiek miałem w takim podłączeniu pewien problem. Czasem z jakiegoś powodu na obrotach jałowych napięcie spadało poniżej pewnej wartości i następowało mrugnięcie DRL. Jednak było to tylko przy podjeżdżaniach w korkach.
Teraz mam zamontowany sterownik lpg stag qmax i on ma fajne wyjście sterujące, które można programowo ustawić np. na aktywne gdy pracuje silnik (fajna opcja do wykorzystania do DRL, jeśli nie chcemy aby świeciły na postoju gdy kluczyk jest w pozycji zapłonu).
Kolego przepraszam że pytanko ale masz gdzieś opis jak zrobic czarne środki lamp???
Masakrycznie mi się to podoba
Ja mam plus z altka i wygląda to tak że odpalam auto to się zapalają gasną na 1 sek i świeca normalnie.
Plus po zapłonie nie bardzo mi pasuje,mam tak w innym aucie i nie chce popełnić tego błędu 2 raz
A ja wynalazłem po schematach kabelek w module komfortu, na którym pojawia się plus po włączeniu silnika - krótko mówiąc - ten z alternatora. Użyłem go do sterowania przekaźnikiem, który włożyłem do przewidzianego do tego gniazda w skrzynce przekaźnikowej.
Wesz82, dosyć prosta sprawa.
Wyjmujesz lampy, odpinasz zatrzaski, rozklejasz ale nie usuwasz tego czarnego smołowatego kleju.
Najlepiej robić to w upalny dzień, wtedy klej mięknie. Trzeba delikatnie podważać klosz plastikowymi szpatułkami, powoli z każdej strony jednocześnie klinując aby klosz z powrotem się nie wciągnął.
Wyjmujesz srebrne plastiki wokół odbłyśników reflektorów, przecierasz włókniną do matowienia, malujesz czarnym matowym sprajem, suszysz.
Składasz.
Jak podgrzejesz klej to robi się bardziej elastyczny i lepki.

Obawiałem się, aby nie pękła lampa ale przy odrobinie cierpliwości nawet nie trzeba było używać dużej siły aby lampę rozkleić.

Ja niczym dodatkowo nie kleiłem, stary klej został i po złożeniu ładnie uszczelnił lampę.
Mi też się tak podobało więc zrobiłem. Czy drugi raz by mi się chciało - nie wiem ale przy okazji wyczyściłem odbłyśniki, klosze od wewnątrz :-)

Rodzynek, w philipsach jest w instrukcji napisane aby niebieski kabelek podpiąć do plusa po stacyjne w samochodach z systemem start/stop. Wiadomo aby światła nie gasły. Natomiast w normalnej wersji samochodu niebieski miał być chyba do minusa - wtedy masz sterowanie poziomem napięcia.
Osram, nie zakłada aby niebieski kabelek nie był podpięty ale sam zauważyłem, że jak się ich nie podepnie do działają jak philipsy.
Dziękuję bardzo za pomoc.
Jak możesz to zrób fote lampy tak bym wiedzial co i jak malować.
Myślałem o wystawieniu bixow ale zastanowię się jeszcze
Z tego co pamiętam odnośnie dziennych to jakiś kabelek luzem został.
Nie zrobię bo ten sharan na zdjęciu już jest kogoś innego.
Jak rozbierzesz to będziesz wiedzieć co jest do pomalowania. Zostawiasz tylko odbłyśniki reflektorów. Resztę srebrnych elementów wyciągasz i malujesz - oczywiście tylko od widocznej strony.
Ok dam rady.dzieki.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Przekierowanie