Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Światła dzienne... LED i itp
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Które w Alhambrze 2006r. światła do jazdy dziennej LED można zamontować bez większych przeróbek typu cięcia plastiku itd? Której firmy można po prostu łatwo zamontować, np. poprzez wkręcenie w kratki plastiku prze halogenach? Montował ktoś Philips - DayLight 4?
mi sie zazyły zwykły rezystor za 10 groszy dolutowałem na jednej odrazu wszystkie przestały Smile i jest spokój Smile

Janusz

Witam mam pytanie czy w miejscu halogenów na dole mogę wmontować światła do jazdy dziennej?? Pokaże na zdjęciu. [Obrazek: 863f1ebf9e7b24bam.jpg] A tutaj link do allegro co chce wmontować http://allegro.pl/swiatla-dzienne-dzienn...29723.html

Janusz

ok wielkie dzięki Smile
Ja montowałem te Philipsy Day Light 4 w mk1 i rewelacja Smile Jestem mega zadowolony z tych światełek. Montaż bez problemów, tylko przymierzając lampy nie zatrzaśnij obudowy, bo ciężko się otwiera.
Ja wolę mieć halogeny a światła do jazdy dziennej kupiłem podłużne i będę montował w kratkach.

Znalazłem w necie
na portalu http://www.policja.waw.pl
Czytam i czytam i nabrałem ochoty na ledy zamiast halogenów.Znalazłem takie kliken
Ktoś może wie coś na ich temat bo cena jest interesująca.

poprawilem link
błąd strony
(04-06-2012 22:54)piotrula5 napisał(a): [ -> ]Czytam i czytam i nabrałem ochoty na ledy zamiast halogenów.Znalazłem takie kliken
Ktoś może wie coś na ich temat bo cena jest interesująca.

poprawilem link

Brakuje im trzeciego przewodu do automatycznego wyłączania dziennych w trakcie włączenia świateł drogowych.
Chyba że zastosujesz dodatkowy przekaźnik (dodatkowe koszty).
Witam :-)
Kupiłem za 32 zł światła LED z wbudowanym modułem, oczywiście homologacja E4 RL00 ISO9001.
No i mamy 3 kabelki ... i trzeba podłączyć =). Masa jest zaraz za kratką koło halogena od strony kierowcy ( jakiś czujnik ), pod śrubę ładnie podeszło. Dwa pozostałe kabelki przeciągnąłem do kabiny ( potem się zorientowałem że prąd jest również w klaksonie jak się włączy silnik ). Nie lubię nic / wiercić / wycinać itd, więc szukałem dogodnego miejsca i udało mi się ( musiałem rozebrać deskę koło bezpieczników / od lewej strony kierownicy ( dół ), i było miejsce gdzie przechodzi wiązka kabli do/z silnika, ( w oryginalnej gumie, tamtędy udało mi się przepchać kabelki. ) Następnie podłączyłem je przez bezpiecznik do skrzynki, bezpiecznik "w razie czego".

Również od strony gdzie jest zaczep do ciągnięcia, kable polutowałem i złączyłem poprzez wtyczkę( molex z komputera).
Nie ciąłem kratek. Moim zdaniem wyszło tanio i całkiem OK. Jestem zadowolony z efektu.

Zdjęcia:

[Obrazek: zxKX7l.jpg]

[Obrazek: APlI1l.jpg]

[Obrazek: YwRozl.jpg]
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Przekierowanie